Foto: Pernod Ricard Latvia

Cik laicīgi cilvēki Latvijā pērk svētku dāvanas? Ko izvēlas tie, kuri dāvanas iet lūkot pēdējā mirklī? Un, kas ir labākā dāvana cilvēkam, kuram viss jau ir? Vai iespējams pieskaņot dāvanu šāda cilvēka personībai? Lai atbildētu uz šiem jautājumiem, augstākās klases dzērienu izplatītājs Pernod Ricard Latvia veikuši pētījumu, kurā noskaidrots, ka piektā daļa aptaujāto dāvanas iegādājas pēdējā mirklī, tomēr joprojām vēlas to pieskaņot saņēmēja personībai. Tādēļ, lai atvieglotu svētku dāvanu meklējumus, augstākās klases dzērienu izplatītājs Pernod Ricard Latvia vietnē Supremedrinks.lv izveidojuši ieteikumus veiksmīgai dāvanu izvēlei, kas ļaus piemeklēt augstākās klases dāvanu, piemērotu dāvanas adresātam.

Vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju svētku dāvanas iegādājas laicīgi - divas nedēļas (32%) vai jau mēnesi (31%) pirms svētkiem. Tomēr vairāk nekā piektdaļa jeb 26% šos pirkumus veic galvenokārt pēdējā nedēļā pirms svētkiem. Absolūti lielākā daļa iedzīvotāju, pērkot Ziemassvētku dāvanas, cenšas tās pieskaņot dāvanas saņēmēja personībai. 71% šādi rīkojas vienmēr vai gandrīz vienmēr, 21% - reizēm, bet 5% dāvinātāju atzīst, ka cenšas izvēlēties saņēmējam atbilstošāko dāvanu, taču tas ne vienmēr izdodas. Rūpīgāka dāvanu izvēle arī šajā jautājumā ir raksturīga sievietēm – 83% dāvanas vienmēr vai gandrīz vienmēr cenšas saskaņot ar saņēmēja personību.

Par piemērotāko dāvanu cilvēkam, kuram viss jau ir, respondenti atzīst biļetes uz koncertu vai teātri – tās dāvinātu 39% aptaujāto, galvenokārt no Rīgas. Tomēr viena no populārākajām (27%) Latvijas iedzīvotāju dāvanu izvēlēm ir kvalitatīvs alkoholiskais dzēriens. Kvalitatīvu konjaku, viskiju, vīnu vai citu dzērienu visbiežāk dāvanai izvēlētos pircēji vecumā no 30-50 gadiem, vidēju ienākumu (500-700 EUR) īpašnieki.

Lai atvieglotu pirmklasīgu dāvanu izvēli tiem, kuri dāvanas vēlas pieskaņot saņēmēja personībai, Pernod Ricard Latvia izveidojuši testu, kuru izpildot, tiks piemeklēta visatbilstošākā dāvana: http://supremedrinks.lv/tests

Daži praktiski ieteikumi dāvanu izvēlei:

  • Ja cilvēks, kuram Tu meklē dāvanu ir klasisku vērtību piekritējs, labs draugs, biznesa partneris vai sens paziņa, arī dāvanai jābūt ar klasisku vērtību. Uzdāvini viņam, Martell konjaku un biogrāfisko literatūru, piemēram, Jāņa Porziņģa un Armanda Pučes grāmatu "Brālis. Kristaps Porziņģis. No pagalma Liepājā... līdz skatuvei Ņujorkā!".
  • Varbūt Tu meklē dāvanu kādai apbrīnas vērtai, šarmantai sievietei? Viņa noteikti priecāsies par klasiskiem, taču individuāliem uzmanības apliecinājumiem. Tu nekļūdīsies, izvēloties šampanieti G.H.MUMM Cordon Rouge kopā ar biļetēm uz kādu no Jaunā Rīgas teātra izrādēm.
  • Iespējams, ka cilvēks, kuram Tu meklē dāvanu ir kaislīgs dzīves baudītājs, kurš uzskata, ka robežas pastāv tikai galvā. Viņš zina, ka dzīvē ir tikai dažas nemainīgas vērtības – labi draugi, labi piedzīvojumi un labs dzēriens. Uzdāvini viņam viskiju Chivas Regal Extra, kurš, starp citu, ir spāņu aktiera Havjera Bardema mīļākais viskijs.

Ja cilvēks, kuram Tu meklē dāvanu ir mūsdienīgs, ar radošu dvēseli, pārzina aktuālās tendences modē un jaunākos restorānus pilsētā, tad Tev noderēs kāda radoša dāvana, piemēram, Havana Club Kubas rums kopā ar kādu no Latvijā radītajiem plānotājiem 2017. gadam.

Supremedrinks.lv zīmols pārstāv augstākās klases dzērienus no Pernod Ricard. Izsmalcināti vīni un šampanieši, prestiži un leģendāri viskiji, rumi, konjaki un džini. Ideāli radīti pirmklasīgām dāvanām un neaizmirstamam baudījumam.

Pernod Ricard Latvia ir 1975. gadā Francijā dibinātā Pernod Ricard uzņēmuma oficiālais pārstāvis Latvijā, un savos vairāk kā 15 pastāvēšanas gados ir iekarojis stabilu pozīciju augstākās klases alkoholisko dzērienu tirgū Latvijā. Pernod Ricard īpašumā ir 98 ražotnes visā pasaulē, un uzņēmuma portfelis ietver tādus vadošus un starptautiski atzītus zīmolus kā Jameson, Ballantine's, Chivas Regal, Ararat, Absolut, Havana Club, Martell un citus daudzus. Savukārt vīna piekritēji var baudīt Jacob's Creek, Campo Viejo, Old Tbilisi un šampanieša cienītāji G.H. Mumm un Perrier-Jouët zīmolu eleganci un izsmalcinātību.

Pernod Ricard Latvia pētījumā, ko veikuši Omnicom Media Group laika posmā no 2016.gada 22.-30.novembrim, piedalījušies 714 respondenti dažādos Latvijas reģionos vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

ALKOHOLA LIETOŠANAI IR NEGATĪVA IETEKME.

ALKOHOLISKO DZĒRIENU PĀRDOŠANA, IEGĀDĀŠANĀS UN NODOŠANA NEPILNGADĪGĀM PERSONĀM IR AIZLIEGTA.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!