Foto: DELFI

Talantīgā jaunā dziedātāja Samanta Tīna (attēlā) pēdējā laikā tiek īpaši aprunāta – viņa nebaidās uzstāties pavedinošos tērpos, videoklipā dejo kopā ar puišiem augstpapēžu kurpēs, bet savu turneju nosauc par Sex Songs. Pati Samanta neuzskata savu imidžu par provokatīvu un skumst par tautas tieksmi apriet pašiem savus māksliniekus.

"Man jājautā: kas tieši manī ir provokatīvs - vai tie ir mani košie mati?" portālam DELFI Izklaide par tautas satraukumu pasmaida Samanta. Viņa uzskata, ka tautieši ir pārāk stereotipiski un visus dala tikai baltajos un melnajos.

"Piemēram, Sex Songs bija patiešām galants un kvalitatīvs šovs, tur nebija nekā lēta vai perversa. Taču latvieši, izdzirdot vārdu "sekss", uzreiz to saista ar ko piedauzīgu un lētu, un tāds automātiski likās mans šovs tiem, kas to neredzēja.

Kāpēc visi cilvēki tik ļoti baidās no seksa? Nereti pat mana vecuma jaunieši, izdzirdot vārdu "sekss", šokēti jautā: "Ko tu pateici?" Bet mēs taču ar to vārdu ikdienā saskaramies visur - žurnālos, reklāmās. Tas ir normāli, ka šis vārds tiek lietots.

Manā Sex Songs tūrē nebija nekā piedauzīga, un man žēl tos, kas to neredzēja, bet runā: "Ārprāts, seksa tūre!" Tad vispirms atnāc un apskaties," neizpratnē ir Samanta. Viņa atklāj, ka par Sex Songs koncertu atzinīgus vārdus pat izteicis pazīstamais aktieris Jānis Skanis.

"Es nemēģinu mūs vērst uz kaut ko ļaunu un netīru, es aicinu uz stereotipu laušanu. Citi ir šokā par to, ka manā jaunajā video puiši dejo augstpapēžu kurpēs. Tas esot gejiski? Kur mēs dzīvojam!?

Dejošana un salto mešana augstpapēžu kurpēs profesionāliem dejotājiem bija īpašs izaicinājums, tāpat kā man špagata apgūšana divu mēnešu laikā. Tur nav nekā provokatīva," par video stāsta Samanta, kura ar līdzīgu priekšnesumu kopā ar puišiem uzstājusies Magic Dance Expo konkursā Ķīpsalā.

Samanta uzskata, ka skatuve prasa spilgtumu, tāpēc augstpapēžu kurpes, latekss un košas krāsas ir tas, kas pieder pie laba priekšnesuma.

"Es nevaru uz skatuves uziet ar tiem pašiem džinsiem, ar kuriem pa dienu esmu staigājusi pa ielu. Mana ētika ir tāda, ka skatuve prasa savu. Zinu, ka daudzi Latvijas mūziķi kāpj uz skatuves ielas apģērbā, bet es tā nevaru. Tāpēc man ir savi tērpi un kostīmi," skaidro Samanta, kura spoža skatuves tērpa uzvilkšanu uzskata tikai par cieņas izrādīšanu klausītājiem, kuri taču uz koncertu nāk kā uz svētkiem.

Attiecībā uz mūzikas eksperta Ulda Rudaka izteikumiem, ka Samanta sevi norokot, jaunajai dziedātājai vispār nav komentāru - viņa nesaprot, kā cilvēkam, kurš nekad nav īpaši iedziļinājies viņas muzikālajās aktivitātēs, pēkšņi var būt tik skarbs viedoklis. Meitene uzskata, ka pašlaik vēl ir aktīvā sevis muzikālas izzināšanas ceļā, tāpēc drosmīgi izmēģina dažādas lietas un tēlus.

"Es neuzskatu, ka tas, ko es daru, ir slikti. Man žēl, ka latvieši pieraduši pie vienkāršiem mūziķiem, jo, ja paskatās plašāk - nu, nav manā stilā nekā provokatīva! Es esmu vienkārša meitene ar spilgtu izskatu, kā jau māksliniece," skaidro Samanta, atklājot, ka ārzemēs viņas košais skatuves tēls nevienam nerada jautājumus.

Jaunajai dziedātājai ir skumji, ka tauta meklē katru iespēju viņai iekost, tā vietā, lai lepotos ar savu mākslinieci - piemēram, jūlija sākumā Samanta dosies uz prestižu starptautisku konkursu Slāvu bazārs, kas risināsies Baltkrievijā un kurā startēt tiesības izcīnījusi īpašā atlasē.

"Daudz Latvijā zināmu mūziķu ir izbraukuši, un man arī daudzi teikuši: brauc prom - tevi šeit noēdīs! Sāpīgi, ka man jāklausās visas tās drazas, bet tas, ka es braucu pārstāvēt Latviju starptautiskā konkursā, nevienu neinteresē," rezumē Samanta.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!