Izstādē aplūkojami vairāk nekā 60 darbi.

Fotogrāfa dzimtās mājas "Baižas" pie Cēsīm ir skaistā vietā pie Gaujas. Dzīvojot dabā fotogrāfs to ir iemīlējis uz mūžu un tādēļ arī fotoizstādēs bieži vien dominējošais ir dabas motīvs ar savu savdabību, rakursu un gaismu spēli.

Savukārt akta žanrs fotogrāfijā nav no tiem vienkāršākajiem. Šai tēmai Raimonds Rencis ir pievērsies ne vienreiz vien un katrā no tām atradis jaunu pozu, ķermeņa līniju skaistumu, kas kopā ar pareizo izgaismojumu sniedz estētisku baudījumu.

Pats autors saka: "Laiks maina sievieti varbūt tādēļ es meklēju saskarsmi ar dabu, ar sievietes īsto vietu mežā, jūras krastā, upē, smiltīs. Šīs lietas ir ļoti pastāvīgas, lai arī mainīgas tūkstošiem gadu garumā. Svarīga ir vienota kompozīcija. Sievietes augums ir dabas dotais augstākais mākslas darbs, tādēļ prātam un acīm jābūt tīrām, raugoties uz to… Es mēģinu piedāvāt tikai savu redzējumu, bet nekad nevarēšu attēlot pilnību."

Raimonda Renča radošā biogrāfijā bijušas daudzas izstādes un dažādas citas aktivitātes saistībā ar fotogrāfiju. Viņš piedalījies 18 fotoalbumu veidošanā, no tiem pašam tuvākie ir "Gauja: (1983) un "Dzimtais krasts" (1987), autorizdevums "Viņa" (1995) kurā Raimonda Renča aktu studijas papildina Evas Mārtužas dzeja.

Raimonds Rencis bijis arī štata fotogrāfs žurnālā "Rīgas Modes", strādājsi ar skaistumkonkursu "Miss Latvija", piedalījies grupu izstādēs Santabarbarā, Bostonā, Bukarestē, Rostovā pie Donas u.c. Veidojis vairākas personālizstādes: "Sievietes soļi", "Ķermeņa topogrāfija", "Slava sievietei", "Dziesma", "Tēla akcents". Tāpat bijušas vairākas izstāde par Rīgu – "Pilsēta", "Rīga naktī" uc. Sešus gadus kopš 1984. gada bijis VEF tautas fotostudijas vadītājs, kur izskoloti vairāki vēlāk pazīstami fotogrāfi.