"BrazilPianorquestra" pievēršas tradicionālajām brazīliešu mūzikas ritmiskajām saknēm un vienlaikus pilnīgi jaunam skanējumam. Koncertā viss norisinās reālajā laikā ar vienu klavieru palīdzību – tās ir sagatavotas ar virkni paņēmienu, ko klasiskie pianisti parasti neizmanto.

"PianOrquestra" izmantotās sagatavoto klavieru tehnikas pamatā ir Džona Keidža eksperimenti, kas tiecas apgūt šķietami bezgalīgās šī instrumenta skanējuma iespējas. Četri klasisku izglītību ieguvuši pianisti un perkusioniste ‒ Klaudio Dauelsbergs, Marina Spoladore, Prisila Azevedu un Masako Tanaka ‒ spēlē instrumenta klaviatūru, no iekšpuses un sāniem, novietojot uz klavieru stīgām dažādus priekšmetus un izmantojot filcu, akrilu un metālu, kā arī makšķerauklu, pludmales sandales un daudzus citus objektus. Sitamajiem instrumentiem raksturīgie efekti tiek panākti, liekot lietā klavieru āmuriņus un bungu vālītes.

Šādā veidā mūziķi spēj izvilināt no klavierēm skaņas, kas raksturīgas ģitārai, portugāļu stīgu instrumentam kavakinju, kontrabasam, vijolei vai klavihordam, kā arī visdažādākās sitamo instrumentu skaņas. Kā raksturo koncerta rīkotāji, "BrazilPianorquestra" izklausās pēc "sambas orķestra, indonēziešu gamelanu ansambļa vai perkusionistu grupas". Pianisti koncerta laikā veikli maina savas vietas un uzdevumus, radot vienotu, saliedētu skanējumu.

Koncertā Cēsīs skanēs mūzika no klasikas līdz populārajai brazīliešu mūzikai, iekļaujot gan mūsdienu komponistu, piemēram, Heitora Villas-Lobosa, Ernesto Nazareta, Antonio Karlosa Žobima un Miltona Nasimentu skaņdarbus, gan etniskus ritmus – kā samba, šoru, koku, marakatu un siranda.

Koncertuzvedumu īpašāku dara fakts, ka klavieru korpusā, zem un virs tā uzstādītas kameras. Attēli no tām tiek vienlaicīgi projicēti uz skatuves ekrāna, ļaujot skatītājiem izsekot visām mūziķu darbībām gan instrumentā, gan zem tā.

Biļetes nopērkamas koncertzāles "Cēsis" kasē, "Biļešu paradīzes" tirdzniecības vietās un internetā.