“Kino nav precīza zinātne. Mēs neesam ģēniji. Mēs taustāmies un dažkārt panākam apbrīnojamu rezultātu. Mēs varam pārsteigt paši sevi, kā tas notika ar “Jauko sievieti”,” aģentūrai “Reuters” sacīja režisors Garijs Maršals.
Mūsdienu Pelnrušķītes sižets par prostitūtu, kurā iemīlas bagātnieks, pieveica politkorektuma aizstāvjus un sagrāva mītu, ka amerikāņu romantiskās komēdijas negūst piekrišanu Eiropā.
Taču filmas panākumu atslēga nebija tikai veiksme vien. Maršals bija spiests cīnīties, lai panāktu, ka filmā tiek iekļauta aina, kurā Robertsas varone runā par nodomu pamest prostitūciju un atsākt mācības pat tad, ja Gīra varonis neatgrieztos un viņu neizglābtu. “Par šo ainu feministes mani reabilitēja,” atzīst Maršals.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit