Foto: AP/Scanpix

Kinostudija "Sony" palielinājusi skandalozās komēdijas "The Interview" izplatīšanas kanālu skaitu, padarot to pieejamu ASV maksas televīzijas kanālos un vēl 580 neatkarīgajos kinoteātros.

Filma, kura tiek vainota vērienīgā kiberuzbrukumā "Sony" datorsistēmai, tiks pārdota kompānijas "Wal-Mart Stores Inc" straumēšanas pakalpojumā "Vudu" un "Sony PlayStation Network", paziņojusi kompānija.

Kā jau ziņots, plašu rezonansi izraisījusī studijas "Sony Pictures" komēdija "The Interview" stāsta par atentātu pret Ziemeļkorejas diktatoru Kimu Čenunu.

Pēc hakeru kiberuzbrukumiem un draudiem sarīkot teroraktus kinoteātros studija sākotnēji atteicās no filmas izrādīšanas, tomēr, reaģējot uz kritiķu, arī prezidenta Baraka Obamas pārmetumiem, ka nav pieļaujama izteiksmes brīvības apdraudēšana, nolēma šo lēmumu pārskatīt.

Vairāki simti neatkarīgo kinoteātru ASV pieteicās izrādīt kinolenti pēc tam, kad lielie kinoteātru tīkli no tās izrādīšanas bija atteikušies.

Filmu iespējams noskatīties arī tās tīmekļa vietnē, kā arī "Google" pakalpojumu "YouTube" un "Play" vietnēs un ar "Microsoft" platformas "Xbox Video" starpniecību, tomēr vienīgi ASV.

Pirmo četru izrādīšanas dienu laikā "The Interview" no lejupielādes un straumēšanas nopelnīja 18 miljonus ASV dolāru (14,7 miljonus eiro). Tā ir "Sony" visu laiku veiksmīgākā internetā izdotā filma.

"Sony" cenšas atpelnīt filmas budžetu 44 miljonu dolāru (36 miljonu eiro) apmērā, kā arī mārketinga izmaksas - apmēram 30 līdz 40 miljonus dolāru (24,7 līdz 33 miljonus eiro).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!