Māju apsaimniekošanas un pārvaldīšanas uzņēmums Hausmaster jau nodrošinājis visu nepieciešamo, lai uzsāktu apkures sezonu tiklīdz būs pirmie pieprasījumi no klientiem. Siltummezgli un apkures sistēma uzņēmuma apsaimniekotajās mājās tika savlaicīgi tehniski sagatavotas apkures sezonas uzsākšanai. Bez tam, veicot aktīvu darbu attiecībā uz iedzīvotāju maksājumu disciplinēšanu, šobrīd uzņēmumam nav finansiālu šķēršļu apkures sezonas uzsākšanai. Uzņēmuma Hausmaster apsaimniekotās mājas ir gatavas jaunajai apkures sezonai.

"Neskatoties uz sinoptiķu prognozēm, mēs jau savlaicīgi esam sagatavojušies jaunajai apkures sezonai - esam tehniski gatavi, lai nepieciešamības gadījumā operatīvi varētu pieslēgt apkuri Hausmaster apsaimniekotajām mājām. Pērn apkures sezona Hausmaster apsaimniekotajās mājās tika uzsākta 17.septembrī. Lai gan šogad ir salīdzinoši siltāks, vienā mājā apkure jau ir pieslēgta, tomēr masveidā pieprasījumi no klientiem sākt apkures sezonu tiek prognozēti oktobrī. Mūsu tehniskā dienesta siltumtehniķiem vasara ir laiks, kad siltumapgādes sistēmu profilaktiskie darbi ir pirmā prioritāte. Vienlaikus, rūpīgi plānojot, šajā īsajā periodā tehniskais dienests ir īstenojis ar klientiem saskaņotos apkures, kā arī karstā ūdens apgādes sistēmu nomaiņas un remonta darbus, kā arī cauruļvadu siltināšanu, kur nepieciešams. Pateicoties savlaicīgai gatavībai apkures sezonai un tehniskajam nodrošinājumam, Hausmaster mājās apkure tiek pieslēgta atbilstoši iedzīvotāju izteiktām vēlmēm, negaidot noteikto vidējo zemo dienas temperatūru," stāsta Hausmaster valdes locekle Līga Briķena.

Uzņēmuma pārstāve informē, ka šogad veikta māju siltumapgādes sistēmu apsekošana un tehniskā apkope, veikta māju siltummezglu tehniskie uzlabošanas darbi, kā arī citi profilaktiskie pasākumi, lai Hausmaster apsaimniekotās mājas jau savlaicīgi būtu gatavas jaunajai apkures sezonai. Tāpat uzņēmums ir veicis sagatavošanās priekšdarbus, izveidojot tehnisko līdzekļu nodrošinājumu bāzi, lai savlaicīgi varētu reaģēt uz avārijām, ja tādas rastos apkures sezonas laikā. Uzņēmuma klientu centrs jau uzsācis zvanu pieņemšanu no klientiem pa bezmaksas tālruņa līniju 80001599, kā arī elektroniskā pasta sūtījumu veidā.


Pērn uzņēmums izveidoja apsaimniekoto māju reitingu, kas šogad ļāvis arī finansiāli savlaicīgi sagatavoties jaunajai apkures sezonai. Māju reitingi paredz savlaicīgas rēķinu apmaksas veicināšanu un parādnieku disciplinēšanu, regulāri informējot iedzīvotājus par situāciju savā mājā. Māju reitingu veidošana parāda, cik iedzīvotāji laikā samaksājuši tekošos rēķinus, vai mājas parāds aug vai samazinās, vai mājai var būt bezcerīgo parādnieku draudi.

"Ar māju reitingu izveidošanu tiek radīta situācijas caurskatāmība, un arī paši dzīvokļu īpašnieki var piedalīties parādu problēmas risināšanā. Savukārt uzņēmuma īstenotais aktīvais darbs ar debitoriem un māju iedzīvotājiem, atgādinot par maksājumu kavējumiem un uzsākot savlaicīgu parādu piedziņu, gadījumos, kad maksājumi ilgstoši tiek kavēti, ir veicinājis iedzīvotāju maksājumu kultūras uzlabošanos, daļēji risinot arī parādu problēmjautājumus," skaidro Briķena.

Tāpat Hausmaster turpina iesākto attiecībā uz nozares svarīgo jautājumu sakārtošanu un iedzīvotāju neatgūstamo parādu problēmas risināšanu. Uzņēmums ir piedalījies vairākās diskusijās par parādu problēmu un bezcerīgo parādu risināšanas iespējām, balstoties uz grozījumiem Namu apsaimniekošanas un Pārvaldīšanas likumā. Tāpat uzņēmums ir vērsies Ekonomikas ministrijā ar aicinājumu skaidrot šī likuma piemērošanu praksē. Hausmaster uzskata, ka atbildība par neatgūstamajiem parādiem būtu jādala arī komunālo pakalpojumu sniedzējiem, kas šobrīd, lai gan likumā ir norādīts, praksē tomēr netiek realizēts. Pagaidām uzņēmums nav vēl saņēmis atbildi no Ekonomikas ministrijas šajā jautājumā.

Hausmaster aicina visas iesaistītās institūcijas mobilizēties un rast risinājumu šai ieilgušajai problēmai, lai, sākoties jaunai apkures sezonai, kad rēķini par komunālajiem pakalpojumiem pieaug katrā mājsaimniecībā, atkal vienīgie atbildīgie un cietēji nebūtu iedzīvotāji.

Hausmaster nodrošina augstas kvalitātes apsaimniekošanas un pārvaldīšanas pakalpojumus. Uzņēmuma rīcībā ir speciālisti ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi dzīvojamo māju apsaimniekošanā, plaša tehniskā bāze, vairākas avārijas brigādes, diennakts klientu zvanu centrs un citi resursi. Hausmaster ir pirmais namu pārvaldīšanas un apsaimniekošanas uzņēmums Rīgā, kurš tika reģistrēts Latvijas Republikas Ekonomikas ministrijas Dzīvojamo māju pārvaldnieku reģistrā.

Vairāk informācijas: www.hausmaster.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!