Foto: AP/Scanpix

Ātrās ēdināšanas uzņēmums "Burger King" ASV tirgū laidis klajā kartupeļus frī ar ievērojami samazinātu tauku saturu, vēsta raidsabiedrība "Sky News".

Jaunie "Satisfries" satur par 40% mazāk tauku un par 30% mazāk kaloriju nekā konkurenta "McDonald's" produkcija. Tāpat tie ir veselīgāki par "Burger King" parastajiem frī kartupeļiem, apgalvo uzņēmums.

Jaunais produkts tapis laikā, kad patērētāju organizācijas, reaģējot uz augstajiem aptaukošanās rādītājiem, izdara arvien lielāku spiedienu uz ātrās ēdināšanas uzņēmumiem, lai tie piedāvātu veselīgākus ēdienus un uzlabo to sastāvu.

"Satisfries" izmantotas tās pašas sastāvdaļas, kas parastajos "Burger King" frī kartupeļos – kartupeļi, eļļa un mīkla. Tomēr jaunā mīkla neuzsūc sevī tik daudz eļļas, apgalvo ēdinātājs.

Jaunie "maztauku" frī ir dārgāki par parastajiem - mazā porcija maskā 1,89 dolārus (0,99 lati), kamēr tradicionālie frī – 1,59 dolārus (0,83 lati).

"Burger King" pašreizējie īpašnieki – Brazīlijas privātā investīciju firma "3G Capital" – mēģina atdzīvināt zīmola tēlu un atjaunot ēdienkarti, skaidro "Sky News".

Vairāk nekā trešdaļa amerikāņu cieš no aptaukošanās. Aptuveni 10% valsts veselības aprūpē izlietotās naudas ir saistīta ar aptaukošanās izraisītu slimību ārstēšanu, liecina Ekonomiskās attīstības un sadarbības organizācijas dati.

Pagaidām nav skaidrs, vai "Satisfries" tiks piedāvāti ārpus ASV.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!