Foto: Reuters/Scanpix

Divas britu ģimenes kļūdas pēc Īrijas zemo cenu aviokompānija "Ryanair" iesēdinājusi nepareizajā lidmašīnā un viņi Spānijas vietā gandrīz aizceļojuši uz Latviju, raksta britu portāls "Mirror".

Stefans Pričards kopā ar savu dēlu bija plānojis doties atvaļinājumā uz Spāniju, ierodoties Īstmidlendas lidostā, viņi reģistrēja lidojumu un devās uz lidmašīnu, kurā viņus ielaida un abi ieņēma savas sēdvietas. Taču pēc brīža atklājās, ka viņi atrodas lidmašīnā, kura dodas uz Latvijas galvaspilsētu Rīgu. Briti vēlējās doties uz savu reisu, taču lidmašīnas apkalpe atzina, ka uz to viņi vairs nepaspēs.

Pričards vēlāk vietējiem medijiem uzsvēra, ka Latvijā nenokļuvis vien tāpēc, ka lidmašīnā ieradās citi pasažieri, kuri bija rezervējuši vietas, kurās bija apsēdies viņš ar dēlu. Pēc misēkļa atklāšanas viņi bija spiesti doties uz citu lidostu, kur vēl desmit stundas nācies gaidītu citu reisu uz Spāniju.

"Mirror" vēsta, ka liels bijis Pričarda pārsteigums, kad viņš, gaidot nākamo reisu, saticis Džo Hausliju, kura ari bija nokļuvusi uz Rīgu lidojošā lidmašīna, lai gan ar bērniem plānoja doties uz Spāniju. Hauslija uz Spāniju ceļoja ar trim saviem bērniem – četrus mēnešus veco meitu, 10 un septiņus gadus vecajiem dēliem. Viņa devusies uz Spāniju, lai apciemotu vīramāti.

"Es nespēju tam noticēt! Mūsu biļetes tika pārbaudītas trīs reizes – reģistrējoties reisam, izejot drošības kontroli un kāpjot lidmašīna, bet neviens nepamanīja, ka lidmašīna ir nepareizā," sašutumu paudis Pričards. "Tas ir milzīgs drošības pārkāpums no lidostas darbinieku puses, jo sanāk, ka jebkurš var iekāpt jebkurā lidmašīnā," sacījis teju Latvijā nokļuvušais vīrietis.

Tiek pieļauts, ka misēklis radās garo rindu dēļ pie blakus esošajām izejām uz Rīgas un Spānijas pilsētas Almerijas lidmašīnām.

Abas ģimenes izteica neapmierinātību arī ar to, ka šīs kļūdas dēļ viņiem nācās tērēties taksim, lai nokļūtu uz citu reisu citā lidostā, turklāt šis reiss devies uz Spānijas pilsētu Mursiju, kas atrodas tālu no abu plānotajiem galamērķiem.

"Sākotnēji ["Ryanair"] vēlējās, lai mēs maksājam par nākamo reisu, bet mēs atteicāmies. Cīnīsimies arī par to, lai atmaksā mums izdevumus par taksometru," medijiem sacīja Hauslija.

"Katrs pasažieris ir pats atbildīgs par iekāpšanu pareizajā lidmašīnā, taču šo incidentu mēs izmeklēsim," sacījis aviokompānijas pārstāvis. Viņš aviokompānijas vārdā atvainojies abām ģimenēm, kā arī uzsvēris, ka par nākamo reisu maksā netikusi pieprasīta, kā arī klienti saņēmuši kuponus pirkumiem lidmašīnā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!