Reklāma tika aizliegta pēc tam, kad informācijas ministre Sušma Svaradža kritizēja Francijas telekanālu "Fashion TV" par tā raidījumu "vulgāru saturu".
"Doordarshan" aizliedza demonstrēt arī motocikla reklāmu, kurā vīrietis glāsta šo braucamrīku tā, "it kā būtu maz atšķirības starp sievieti un motociklu".
Indija otrdien piekrita atcelt "Fashion TV" aizliegumu, kad telekanāls apsolīja pielāgot savas programmas indiešu mentalitātei. Svaradža paziņoja, ka viņa ir pret pārmērīgu kailuma demonstrēšanu, nevis modes šoviem vispār.
Indijas koalīcijas valdībā dominē hinduistu nacionālistu partijas, kurām fundamentālistu grupējumi pieprasa vērsties pret rietumu kultūras invāziju.
Intervijā laikrakstam "Hindustan Times" Svaradža paziņoja, ka viņas rīcības mērķis ir sieviešu "seksuālās ekspluatācijas" ierobežošana.