Dānijas informācijas tehnoloģijas firma "Software House Maersk Data", vecmodīgu, bet klasisku vērtību bastions, sākusi mācīt jaunajiem darbiniekiem kaklasaites siešanas mākslu.
Kompānija "Maersk Data" sākusi neparasto kampaņu, jo jaunam, lielam Interneta projektam jānolīgst 50 jauni darbinieki.

"Mēs mēģinām piesaistīt cilvēkus no, iespējams, pavisam citiem slāņiem nekā mēs parasti pieņemam darbā," teikts "Mearsk Data" paziņojumā.

"Mēs apzināmies, ka viņi pieder citam kultūras slānim, nekā tie, kas saistīti ar "Maersk Data". Viņi var iemācīt ēst picu un dzert kolu. Mēs varam viņiem iemācīt, kā sasiet kaklasaiti."

"Mearsk Data" ir daļa no Dānijas naftas un kuģniecības impērijas "A.P.Moeller", kuras 86 gadus vecais vadītājs, Mersks Makinlijs Mellers vēl arvien katru rītu dodas uz biroju tumšā uzvalkā un stērķelētā kreklā, kā arī pieprasa atbilstošu ģērbšanās stilu darbiniekiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!