"Mēs ļoti nopietni uztveram izglītojošās institūcijas, kuras tirgo savu produktu ar Hārvarda vārdu, un šajā gadījumā - izmanto mārketinga nolūkiem," sacīja Hārvardas pārstāvis.
"NotHarvard.com" aizvadītajā nedēļā iesniedza prasību tiesā, lūdzot federālo tiesnesi pieņemt lēmumu, ka "notHarvard.com" nav saistīta ar Hārvardas universitātes preču zīmi.
Interneta firma, kas sāka darboties pirms neilga laika, apgalvo, ka tai nav nekāda sakara ar prestižo Hārvarda universitāti, norādot, ka to apliecina vārds "not", kas iekļauts firmas nosaukumā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit