Elitārā Hārvarda universitāte iesūdzējusi tiesā interneta kompāniju "notHarvard.com", apgalvojot, ka elektroniskā firma nelikumīgi izmanto universitātei piederošo preču zīmi "Ivy League" finansiāla labuma iegūšanai.
Prasībā, kas iesniegta ASV apgabaltiesā, pieprasīta 75 tūkstošu ASV dolāru liela zaudējumu atlīdzība no "notHarvard.com", kas piedāvā elektroniski dažādus apmācību kursus un mēģina pārdot studentiem ar tiem saistītus produktus, piemēram, ceļojumu ceļvežus svešvalodu studentiem.

"Mēs ļoti nopietni uztveram izglītojošās institūcijas, kuras tirgo savu produktu ar Hārvarda vārdu, un šajā gadījumā - izmanto mārketinga nolūkiem," sacīja Hārvardas pārstāvis.

"NotHarvard.com" aizvadītajā nedēļā iesniedza prasību tiesā, lūdzot federālo tiesnesi pieņemt lēmumu, ka "notHarvard.com" nav saistīta ar Hārvardas universitātes preču zīmi.

Interneta firma, kas sāka darboties pirms neilga laika, apgalvo, ka tai nav nekāda sakara ar prestižo Hārvarda universitāti, norādot, ka to apliecina vārds "not", kas iekļauts firmas nosaukumā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!