Lietuvas civilās aviācijas pārvaldes direktora pienākumu izpildītājs Aļģimants Raščs pastāstīja, ka, tuvojoties Šeremetjevas lidostai Maskavā, lidmašīnas aparatūra uzrādīja, ka pēc izlaišanas nefiksējas priekšējā šasija.
Lidmašīnas apkalpei kļuva skaidrs, ka būs jāveic avārijas nolaišanos, un tāpēc nolēma lidot atpakaļ un nolaisties Viļņas lidostā.
Kad lidmašīna atradās aptuveni desmit metrus virs skrejceļa Viļņas lidostā, inženieri novērtēja situāciju un ieteica apkalpei mēģināt nolaisties.
Nolaišanās bija veiksmīga, un šobrīd LAL speciālisti noskaidro incidenta iemeslus.
Pēc Rašča teiktā, šo incidentu nevajadzētu vērtēt kā ārkārtēju. Lidmašīnas apkalpe nolēma atgriezties Viļņā tādēļ, ka drošības apsvērumu dēļ avārijas nolaišanos ir labāk veikt bāzes lidostā, jo tur strādā speciālisti, kas veic lidaparāta tehnisko apkopi.