LK komentārā vienlaikus norādīts, ka laikrakstu redaktori runā par LK brīvajiem līdzekļiem, kurus nedrīkstot atdot privatizētājiem, bet aizmirst, ka kuģniecības bizness ir saistīts ar nepārtrauktu kredītu ņemšanu un pārkreditēšanos. "Ir daudz runāts par LK kontos uzkrātajiem līdzekļiem, kas paredzēti flotes atjaunošanai. Taču to kopsumma ir mazāka par uzņēmuma kredītsaistībām, kas šobrīd ir ap 100 milj. USD, un kuru apmaksas grafiks ir saskaņots ar kreditējošajām bankām. Uzņēmuma likvidācijas gadījumā bankas visticamāk pieprasītu nekavējoties atmaksāt šos kredītus," skaidro Puķīte.
LK komentārā atzīmēts arī tas, ka, piedāvājot tirgū uzreiz tik lielu kuģu skaitu, to pārdošanas cena samazinātos. No LK bilancē esošajiem 58 kuģiem tikai 6 ir jaunāki par 10 gadiem. Tādēļ grūti prognozēt vai būs daudz gribētāju iegādāties LK kuģus.
"Saskaitot iespējamos ienākumus un izdevumus, realizējot ideju par LK likvidāciju, var tikai cerēt, ka īpašniekam, tas ir Latvijas valstij vēl nenāktos piemaksāt," uzskata LK.