Vēl pēc nedēļas sekoja kompānijas “Dinaz” paziņojums par plāniem līdz 2003.gadam Rīgas ostā uzcelt naftas produktu terminālu, kurā būtu iespējams gadā pārkraut līdz 5 miljoniem tonnu naftas produktu.
Jāatceras gan par domstarpībām par ekoloģisko drošību, kas izraisījās starp “Statoil” un “Neste” no vienas puses un “Latvijas dzelzceļu” no otras puses, kad skandināvu kompānijas plānoja eksportēt caur Rīnūžu terminālu daudz mazākus naftas produktu apjomus. Jau minētais “Man Tess” ilgstoši strīdas par Sarkandaugavas iedzīvotāju ekoloģisko drošību.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit