DELFI ievieš viedreklāmu
(programmatic sales)

Vairākus gadus reklāmu efektivitāte un precīzākas mērķauditorijas sasniegšana ir bijuši galvenie izaicinājumi reklāmas nozarē. 2016. gada janvārī DELFI kā pirmais medijs Latvijā ievieš viedreklāmu (programmatic sales) - sadarbībā ar skandināvu inovatīvo tehnoloģiju Enreach izveidotu  automatizētās reklāmu pārdošanas modeli, kas atbilst augstākajiem viedpārdošanas standartiem un nodrošina precīzu mērķauditorijas atlasi reālā laika režīmā.

Viedreklāmas pamatā ir portāla lietotāju segmentācija pēc demogrāfiskajiem parametriem un interesēm. Ar īpaša algoritma palīdzību nemitīgi tiek analizēts satura patēriņš dažādās lietotāju grupās, kas nodrošina vienmēr aktuālus un precīzus datus.

Bāzi viedreklāmas ieviešanai nodrošinājusi vairāku gadu gaitā īstenotā mērķtiecīgā DELFI satura un produktu attīstība. Jaunā tehnoloģija reklāmdevējiem sniedz vērā ņemamas priekšrocības: tagad ir iespējams ne tikai izvēlēties tieši savam produktam vai pakalpojumam piemērotāko auditoriju, bet arī nekavējoties analizēt reklāmas kampaņu atdevi dažādās lietotāju grupās. Ieguvēji ir arī lasītāji, kuri turpmāk varēs redzēt savām interesēm un vajadzībām atbilstošākas reklāmas.

Ar jauno iespēju Latvijas reklāmas nozares profesionāļi tika iepazīstināti arī īpašā konferencē, ko rīkoja DELFI reklāmas nodaļa.