Kā portāla 'Tūrisma gids' lasītāji lasīja, kasīja un laimēja

Rudens ir laiks, kad dienas kļūst vēsākas un tumšākas, bet prāts vēl ilgojas pēc siltās vasaras, tādēļ tas ir īstais brīdis, kad izstrādāt mazu aizbēgšanas plānu uz kādu tuvāku vai tālāku galamērķi, kurā vēl mazliet pabaudīt siltumu un patīkamus laika apstākļus.

Lai izvēlētos piemērotāko ceļojuma galamērķi, cilvēki meklē informāciju, idejas un iedvesmojas no citu ceļotāju stāstiem, tādēļ ir īstais brīdis reklamēt DELFI interneta žurnālus ceļotājiem "Tūrisma gids" un "Turgid", kuri ik dienas sniedz palīdzīgu roku praktiskā ceļojumu plānošanā un ļauj uzzināt jaunumus tūrisma jomā.

Spēles ideja

Spēles galvenā ideja bija – atverot vai lejupielādējot DELFI mobilo aplikāciju, parādās "Tūrisma gids" vai "Turgid" akcijas baneris. Ar pirkstgalu "nokasot" banera virsslāni, ja paveicās, bija iespēja laimēt kādu no momentbalvām. Gadījumā, ja veiksme neuzsmaidīja momentbalvu izlozē, ikvienam, kurš noskrāpēja akcijas baneri, bija iespēja reģistrēties lielās balvas izlozei. Spēli varēja spēlēt reizi dienā visu akcijas periodu.

Zinājām, ka nevēlamies ierastu reklāmas kampaņu, bet kaut ko savādāku, kaut ko aizraujošāku. Tādēļ pēc ilgas apspriedes un ideju apmaiņas nonācām pie gatavas idejas – organizēsim ‘scratch’ spēli DELFI mobilajā aplikācijā ar iespēju laimēt balvas. Tādējādi mēs ne tikai popularizētu abus tūrisma portālus – "Tūrisma gids" un "Turgid", bet vienlaicīgi iegūtu arī jaunus DELFI mobilās aplikācijas lietotājus.

Kad ideja bija gatava, bija nepieciešams atrast piemērotākos sadarbības partnerus, rūpīgi pārdomāt katru spēles soli un izstrādāt atbilstošāko balvu laimēšanas algoritmu. Visi darbi notika paralēli, bet sākumā tika izstrādāts spēles dizains soli pa solim, lai IT nodaļa varētu sagatavot laikietilpīgāko – tehnisko risinājumu un iedzīvinātu spēli darbībā.

Domājot par balvām, bija pilnīgi skaidrs, ka galvenajai balvai ir jābūt ceļojumam. Ņemot vērā, ka šogad visvairāk tika runāts par eksotisko un Latvijai tālo Brazīliju, kurā norisinājās Vasaras Olimpiskās spēles, tas šķita vispiemērotākais galvenās balvas galamērķis, kuru šim projektam nodrošināja tūrisma aģentūra "Kolumbs". 

Plānojot projekta pārējās balvas, īpaša nozīme tika pievērsta tam, lai jebkura no tām nodrošinātu emocijas vai ceļojuma sajūtu, bet saprotot to, ka mēs nevarēsim nodrošināt neskaitāmus ceļojumus, apsvērām jaunas idejas, kas cilvēkiem radītu emocionālu piedzīvojumu, vai būtu praktisks palīgs ceļojuma laikā. Kas gan ceļojuma laikā var būt praktiskāks par ierīcēm, kuras ļauj iemūžināt iespaidīgākos ceļojuma brīžus? Tādēļ projektā pieaicinājām piedalīties "Samsung", kurš balvās nodrošināja divus "Samsung Galaxy S7 Edge" telefonus, kā arī divas "Samsung Gear 360" grādu kameras, ar kurām iespējams aptvert pasauli par visiem 360 grādiem.

Lai projektam pievērstu vēl lielāku uzmanību un spēle tiktu spēlēta vēl biežāk, piesaistījām sadarbības partneri, kurš ceļojuma sajūtu spēj nodrošināt tepat Latvijā, turklāt jebkurā laikā un ar paša izvēlētu emociju gammu – kinoteātri "Multikino", kurš kampaņas laikā nodrošināja vairāk nekā piecdesmit ielūgumus divām personām uz jebkuru filmu jebkurā laikā.

Kad tika atrisināti visi tehniskie jautājumi un atrasti sadarbības partneri, dizaina nodaļa izstrādāja informatīvos un reklāmas materiālus, kuri tika izvietoti gan DELFI portālos un mobilajā versijā, gan žurnālos un sociālajos tīklos, gan vadošajās radiostacijās. Turklāt, visi spēles materiāli bija jāgatavo divās valodās, kas bija šī projekta lielākais izaicinājums.

Divu nedēļu laikā "Tūrisma gids" un "Turgid" spēlē piedalījās vairāk nekā 122 000 cilvēku, bet galvenās balvas izlozei – lidojumam 2 personām uz Brazīliju reģistrējās vairāk nekā 13 500 cilvēku. Savukārt DELFI mobilo aplikāciju lejupielādēja tuvu 4 000 jaunu lietotāju.