Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.

1991. Arņa Pētrāņa gadā dibinātā "Peruza" sākotnēji orientējās vien uz vietējo tirgu, taču, laikam ejot, kļuva skaidrs, ka ar to vien nav gana, un šobrīd Latvijā tapušās iekārtas mēro ceļu uz dažnedažādām pasaules valstīm. "Informācija ceļo no mutes mutē. Tā mūs visbiežāk atrod. Ražotāji varbūt ar konkurentiem nedalās savās receptēs, bet informāciju par piegādātājiem viņi neslēpj," klientu atrašanu ārvalstīs komentē Dlohi. "Ar mums rēķinās, un ar mums būs jārēķinās vēl vairāk," viņš nosaka.

Pērn 60 darbinieku lielā "Peruza" apgrozīja gandrīz trīs miljonus eiro, nopelnot gandrīz 70 tūkstošus eiro. Dlohi skaidro, ka apgrozījuma radītāji nebūt nav galvenie, svarīgāka ir rentabilitāte un uzņēmuma mērķis ir to kāpināt, padarot ražotnes un administrācijas darbu efektīvāku.