Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.

"Art Fairs Service" pērn uzbūvējis izstāžu platības 24 000 kvadrātmetru apjomā, kopumā apkalpojot 19 pasākumus deviņās Eiropas valstīs, bet šogad jau noslēgti līgumi par 30 izstādēm 12 valstīs. "Tas aug. 30 izstādes, tas ir vairāk nekā divas izstādes mēnesī. Mākslas izstāžu biznesam ir izteikta sezonalitāte – vasarā viss notiek mazāk, bet augusts, septembris, oktobris, tie mēneši ir… Tur jāceļ trīs izstādes vienlaicīgi," stāsta Mellis. Pērn uzņēmums apgrozīja vairāk nekā 825 tūkstošus eiro, gūstot 97 tūkstošus eiro lielu peļņu.

Uzņēmums piedāvā plašu pakalpojumu klāstu, taču divi galvenie virzieni ir sienas un apgaismojums, proti, "Art Fairs Service" izstādei izraudzītajā telpā izvieto pašu radītus podestus, stendus, sienas, pie kurām likt mākslas darbus, un izvieto apgaismojumu. "Mēs piedāvājam arī telpu apskaņošanu un papildu apgaismošanu, lokālās komunikāciju iekārtas, mākslas darbu izvietošanu un to iepakošanu pēc tam, kad darbi ir nopirkti. Visādus papildu pakalpojumus – servisu, apkopi, tehnisko palīdzību visā izstādes laikā. Tās ir lietas, pie kā viņi tur [Rietumeiropā] nav pieraduši, jo neviens par viņiem tā nerūpējas kā mēs. Tas mums dod iespēju iet tirgū ar pakalpojumu, kas nav lētāks, bet ir labāks," par uzņēmumu stāsta Mellis. Viņš visu procesu mūsu sarunas laikā sauc vienkārši par būvēšanu.