Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.

Uzņēmumu "Hypnosis Fashion" māsas dibināja 2009. gadā, bet zīmols "One Wolf", kura logo rotā stilizēta vilka galva, radīts 2012. gadā. Šobrīd uzņēmuma klāstā ir Agneses radīti t-krekli, džinsa bikses, mēteļi un daudz citu apģērbu, kas klientiem ļauj savu tērpu pilnībā – no galvas līdz kājām – sakombinēt no "One Wolf" klāsta. Zīmola apģērbus iespējams iegādāties internetā, kā arī tirdzniecības vietās vairākas Latvijas pilsētās. Pirms vairāk nekā diviem gadiem tika atvērts zīmola veikals Rīgā, Lāčplēša ielā. Pārcelšanās uz šīm telpām ir būtisks punkts uzņēmuma attīstībā, stāsta Sarmīte, jo tas veicinājis zīmola popularitāti vietējā tirgū un ļāvis visu – veikalu, darbnīcu un biroju – iekārtot vienuviet.

Latvija var! 'One Wolf' aug par modes namu, kas 'tur savu līniju'
Foto: Kārlis Dambrāns, DELFI

Zīmola apģērbus izvēlas uzskatos brīvi un neatkarīgi cilvēki, kuru ģērbšanās stils ir netradicionāls – tā "One Wolf" klientus raksturo zīmola vadītāja Gundega Piebalga. Zīmola tērpos uz skatuves kāpuši Latvijā pazīstami mākslinieki, un savām ikdienas gaitām tos izvēlējušies arī daudzi sabiedrībā pazīstami cilvēki, piemēram, basketbola komandas Ņujorkas "Knicks" spēlētājs Kristaps Porziņģis un viņa komandas biedri, kuri pērn viesojušies uzņēmuma veikalā Rīgā.