Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.

Uzņēmums dibināts 1998. gadā, bet zīmols "Very Berry" tapis 2011. gadā, un Sauškina ir pārliecināta, ka šobrīd to ļoti labi pazīst visā Latvijā. Pērn uzņēmumā, pārstrādājot vairāk nekā 200 tonnas ogu, saražots ap 170 tonnām sulas. Visu sulu ķēniņiene, pēc kuras pieprasījums ir gandrīz divreiz lielāks nekā pēc citām, ir dzērveņu sula. "Nezinu, kādēļ tā," atklāti saka Sauškina, "tādi tie latvieši ir."

Pirms mēneša uzņēmums "Very Berry" radījis jaunu sulu kolekciju nelielās stikla pudelītēs ar dažādu zvēriņu attēliem. Šogad uzņēmums iegādājies un drīzumā plāno iedarbināt jaunu dzērienu fasēšanas līniju, kas ir krietni vien jaudīgāka par iepriekšējo. "Very Berry" apgrozījums pērn bija gandrīz 545 tūkstoši eiro, bet peļņa – vairāk nekā 16 tūkstoši eiro.