Rakstu sērijā "Latvija var!" portāls "Delfi" stāsta par uzņēmīgiem cilvēkiem Latvijas biznesā, kuru idejas pārtop inovatīvos produktos, iekaro eksporta tirgus vai pašmāju klientu sirdis. Projekts top sadarbībā ar DNB.

Galvenais BBT piedāvātais produkts ir programmatūra "Smart Medical", kas savieno ārstniecības iestādes un apdrošinātājus, ļaujot vien pāris sekunžu laikā noskaidrot, vai un cik lielā mērā apdrošināšanas polise apmaksā nepieciešamo pakalpojumu. Tāpat tā nodrošina pacientu, pierakstu un norēķinu informācijas uzskaiti un datu apmaiņu ar Nacionālo veselības dienestu. Uzņēmums Latvijā piedāvā arī vairākus citus pakalpojumus, tostarp iespēju tiešsaistē pierakstīties pie ārsta portālā "piearsta.lv". Šobrīd BBT sadarbojas ar astoņiem no deviņiem lielākajiem apdrošinātājiem valstī un cer, ka tuvākā gada laikā izdosies noslēgt sadarbības līgumu arī ar devīto.

BBT izstrādātā "Smart Medical" abonējama par ikmēneša maksu. "Jā, radīt un pārdot produktu varbūt īstermiņā ir ienesīgāk, taču ilgtermiņā pārdot pakalpojumu mums ir izdevīgāk," skaidro uzņēmuma tehniskais direktors, "mūsu tiešie klienti ir apdrošināšanas sabiedrības un ārstniecības iestādes, kas noslēdz pakalpojuma līgumus, bet ir arī virkne veselības iestāžu, kas nav mūsu klienti, bet ir apdrošināšanas sabiedrību līgumpartneri. Ar mums līgumu viņiem šobrīd nav, bet mēs strādājam pie tā, lai viņi varētu ar laiku kļūt arī par mūsu klientiem".

Pērn uzņēmums apgrozīja gandrīz 700 tūkstošus eiro. "Pēdējos trīs gados mūsu finanšu rādītāji ir ļoti apmierinoši," stāsta Paturskis, piebilstot, ka šogad BBT vadība plāno 15% līdz 17% pieaugumu vietējā tirgū.