Foto: Publicitātes foto
Ar pārliecību drīkst sacīt, ka šī ir visspilgtākā un interesantākā auto noma Latvijā, kas no citām, pirmkārt, atšķiras ar savu nestandarta pieeju autoparka izvēlē.

Pirms uzsākt šo biznesu, uzņēmuma dibinātāji Dastans Tairovs un Arturs Geisari daudz ceļojuši pa visu plašo pasauli un ļoti bieži nomājuši auto, izbraucot visus plašos stūrīšus. Apkopojot savu pieredzi, viņi konstatēja visu auto nomu trūkumus un priekšrocības un galu galā radīja "Fresh Car" (fcar.lv), auto nomu, kas piedāvā tikai jaunas un patiešām skaistas automašīnas – Mini Cooper, Citroen Cactus, Ford Focus. Šīs mašīnas izvēlētas, ņemot vērā to estētiku.

"Mūsu mašīnas jūs vienmēr atšķirsiet satiksmes plūsmā," stāsta uzņēmuma dibinātāji Dastans Tairovs un Arturs Geisari. Un tik tiešām – "Fresh Car" spēkratu modeļi un krāsas izceļas uz ielām, īpaši pilsētā, kur apmākušos dienu ir vairāk, nekā saulaino. Tāpat "Fresh Car" ir ļoti elastīgi sadarbībā ar klientiem: mašīnu iespējams saņemt jebkurā nedēļas dienā, jebkurā, klientam ērtā vietā.

Auto noma "Fresh Car" pievērš īpašu uzmanību vissīkākajām detaļām, lūk, kā to komentē klienti:

Marina, auto nomāja 2015. gada augustā:
"Rīgā ierados ar lidmašīnu un mašīnu saņēmu lidostā. Diena bija ļoti karsta, bet auto nomas menedžeris bija parūpējies par mani un mašīnā kā komplimentu bija atstājis ne tikai atspirdzinošus dzērienus, bet arī nelielu aploksni ar vietējo mobilā telefona priekšapmaksas SIM karti ar nelielu kredītu – lai man nerastos problēmas ar komunikāciju. Šādā servisā es burtiski iemīlējos!"

Auto nomas "Fresh Car" mašīnas vienmēr ir tīras, salonā vējo patīkama smarža. Cilvēki, kas izmanto "Fresh Car" pakalpojumus, nereti sajūt citu skaudīgos skatienus. Runājot par cenu politiku, tā ir vairāk nekā interesanta: "Fresh Car" uzskata, ka viņu tirgus niša ir pa vidu pasaulslaveniem zīmoliem kā Sixt, Hertz, Europe car un nelieliem vietējiem auto izīrētājiem. Uzņēmuma pamatklienti ir mūsu tautieši, kas devušies strādāt uz ārzemēm, vai tie, kam mašīna nepieciešama, lai apciemotu radiniekus. Protams, arī tūristi, kas vēlas izmēģināt kaut ko košu, neaizmirstamu un noteikti ne garlaicīgu.

Kā norāda Dastans Tairovs un Arturs Geisari, 98% klientu nomas "Fresh Car" pakalpojumus izmanto atkārtoti, šis ir visaugstākais rādītājs nozarē un ir viens no svarīgākajiem kritērijiem.

"Tas sasniegts ar milzu darbu, nemitīgi uzlabojot tādus procesus kā auto tehniskā stāvokļa diagnostiku un lietotāju pieredzes apkopošanu. Mūsu projektā darbojas labākie marketologi, psihologi, analītiķi, auto mehāniķi. Mēs augam katru dienu un priecājamies piedāvāt saviem klientiem, kas apceļo Latviju, ne tikai servisu, bet arī emocijas."

Tuvākajā nākotnē "Fresh Car" (fcar.lv) plāno atvērt filiāles vairākās Latvijas pilsētās: Ventspilī, Liepājā, Daugavpilī. Tāpat tiek plānots atvērt birojus arī Igaunijā un Lietuvā.

Atbalstīsim vietējos! Vēlam veiksmi Latvijas stārtapam, kas ir ambiciozi noskaņots attīstīt Latvijas ekonomiku un konkurētspēju Eiropas tirgū!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!