Foto: Publicitātes foto
Dzērienu ražotāji Coca-Cola pirmo reizi savā pastāvēšanas vēsturē saviem dažādo zīmolu produktiem - Coca-Cola, Coca-Cola Light/Diet Coca-Cola, Coca-Cola Zero, un Coca-Cola Life – jaunās mārketinga stratēģijas "ONE BRAND" ietvaros ir izveidojuši vienotu vispasaules kampaņu "Taste the Feeling", informē kompānijas pārstāvji.

"Šis ir nozīmīgs brīdis uzņēmuma vēsturē. Pirmo reizi desmit gadu laikā mēs atsakāmies no atsevišķām, katram dzērienam paredzētām reklāmas kampaņām un izvēlamies atgādināt saviem patērētājiem, ka dzert Coca-Cola ir bauda. Protams, mēs atstājam brīvu izvēles iespēju, jo katram ir sava īstā Coca-Cola, kas padara momentu īpašu," stratēģijas prezentācijā izteicās "The Coca-Cola Company" ģenerāldirektore Polijā un Baltijā Anna Jakubovska.

Jaunās stratēģijas ieviešanai uzņēmums īstenos vispasaules kampaņu "Taste the Feeling", kas Latvijā ar interneta, televīzijas un vides reklāmām aizsākās šonedēļ.

"Katru dienu miljoniem cilvēku visā pasaulē izbauda glāzi ledusaukstas Coca-Cola. Jaunā "One Brand" mārketinga stratēģija izcels Coca-Cola zīmola produktu vienlīdzību, ļaujot mūsu patērētājiem veikt brīvāku un skaidrāku izvēli. Katram Coca-Cola produktam ir liela vērtība, un ar šo pieeju mēs vēlamies parādīt, ka ikviens var baudīt savu īpašo ledusauksto dzērienu - ar kalorijām vai bez, ar kofeīnu vai bez", stāsta Markoss de Kvinto, Coca-Cola mārketinga vadītājs.

Izstrādājot globālo stratēģiju, uzņēmums ir definējis galvenās idejas un vērtības, kuras šogad kampaņas "Taste the Feeling" palīdzību nodos saviem patērētājiem. Ar vienotas komunikācijas palīdzību "Coca-Cola" vēlas "paplašināt globālos taisnīguma principus un nostiprināt oriģinālā dzēriena "Coca-Cola" pievilcību ar vienotas komunikācijas palīdzību", kā arī apvienot "Coca-Cola" dzērienus zem viena TOP1 pasaulē dzērienu zīmola;

Globālās kampaņas "Taste the Feeling" ietvaros caur ikdienišķiem stāstiem un momentiem tiks meklēts ceļš uz patērētāju sirdīm visā pasaulē, aicinot baudīt produktu ar visu sirdi, izbaudīt momentu un padarīt to īpašu ar kādu no "Coca-Cola" dzērieniem.

Lai gan kampaņa ir vienota, uzņēmums turpina atbalstīt izvēles dažādību, ļaujot ikvienam izvēlēties savu "Coca-Cola" atkarībā no dzīves stila, garšas un ēšanas paradumiem.

"Taste the Feeling" kampaņa 2016. gadā aizsāksies visos lielajos pasaules tirgos, ietverot 10 televīzijas reklāmas, vairāk nekā 100 vizuālos materiālus, speciāli kampaņai izstrādātu skaņdarbu, kā arī jauno vizuālo identitāti un atraktīvus digitālos risinājumus.

Kampaņas izstrādei ir pievienojušies pasaules radošākie prāti no vadošajām mārketinga kompānijām - Mercado-McCann, Santo, Sra.Rushmore un Ogilvy. Vizuālo un skaņas materiālu radītās asociācijas sniegs skatītājam ļoti personisko sajūtu, atsaucot atmiņā viņu pašu ikdienas stāstus un ļaujot izjust emocijas, kas rodas, dzerot Coca-Cola. Kampaņas ietvaros ar slaveno fotogrāfu Gaja Aroča (Guy Aroch) un Načo Riči (Nacho Ricci) palīdzību tika radīti arī vairāk nekā 100 vizuālie materiāli, kuros iemūžināti cilvēkus no visas pasaules, kuri bauda savu dzērienu dažādās ikdienas situācijās.

"Nekas nelīdzinās ledusaukstam dzērienam Coca-Cola" un tieši šī bauda padara īpašu jebkuru dzīves momentu," saka Rodolfo Ekeverija, The Coca-Cola Company viceprezidents. "Ikdienas dzīves situācijas un stāsti radošā kampaņā tika izvēlēti tā, lai būtu saprotami un tuvi iedzīvotajiem visā pasaulē."

Kampaņas atklāšanas pasākumā Rīgā tika prezentētas piecas no desmit televīzijas reklāmām. Galvenais televīzijas rullītis "Himna" (Mercado-McCann) ataino virkni ikdienišķu dzīves momentu, kas cilvēkiem asociējās ar dzērienu Coca-Cola - slēpošana, pirmais randiņš, pirmais skūpsts un pirmā mīlestība.

Skaņdarbs, kas pavada "Himnu", ir speciāli kampaņai uzrakstīta dziesma ar nosaukumu "Taste the Feeling". To iekaņojis viens no labākajiem jaunajiem izpildītājiem, austrāliešu izcelsmes britu dziedātājs Konrāds Sivels (Conrad Sewell). Sivels pazīstams ar dziesmu "Firestone", kurai Spotify ir 300 miljoni klausījumu un vairāk par 3 miljoniem pārdoto kopiju. Šī dziesma klipam piešķir jaunu raksturu - tā ir baudas skaņa. Jaunais skaņdarbs tiks izmantots visas kampaņas laikā.

"Break Up" (Santo) klips ir par jauna pāra romantisko, mīlestības un kaisles pilno ceļojumu no pirmā acu skatiena, stiprām jūtām un ekspresīviem strīdiem līdz šķiršanās brīdim un visbeidzot salabšanas pie ledusaukstas Coca-Cola pudelītes. Klipu pavada jaunus skaņdarbs "Made for You" Aleksandra Kardinales (Alexander Cardinale) izpildījumā.

"Brotherly Love" (Santo) atspoguļo visiem labi pazīstamo stāstu par mīlestību un konfliktiem starp ģimenes locekļiem, izceļot sarežģītās attiecības starp diviem brāļiem. Neskatoties uz iepriekšējām nesaskaņām un strīdiem, lielais brālis nāk palīgā, kad mazākajam puikam atņem viņa ledusauksto dzērienu Coca-Cola. Reklāmā tika izmantota hita "Hey Brother" jaunā versija, kas tapa, pateicoties slavenajam Avicii.

Klips "Under Pressure" (Ogilvy & Mather) stāsta par ikdienas emocionālo spiedienu, ko rada apkārtējie un pasaules normas, un rāda, cik svarīgs ir atelpas mirklis - samazināt slodzi un vienkārši izbaudīt momentu.

Savukārt videoklipā "Supermarket," (Sra. Rushmore) ir stāsts par jaunu sievieti pārdevēju, kuru apbur izskatīgs apmeklētājs, kas pārtraukumā atnācis uz veikalu, lai izbaudītu ledusauksto Coca-Cola.

Pārējie kampaņai radītie videoklipi - What is a Coca-Cola For?" (Sra. Rushmore), "Professor" (Sra. Rushmore), "Artic Summer" (The Cyranos-McCann), "Empty Bottle" (Mercado-McCann), un "Real Enjoyment" (Mercado-McCann) tiks prezentēti pakāpeniski 2016. gada laikā.

Turpinot 2014. gadā uzsākto sadarbību, Coca-Cola uzņēmums lūdza Avicii producēt arī remiksu "Taste the Feeling" kampaņas himnai, ko iedziedāja Konrads Sivels (Cobrad Sewell). Šis skaņdarbs tiks pielāgots 2016. gada Eiropas futbola čempionāta finālturnīra un Riodežaneiro olimpisko spēļu kampaņām. Kā zinām, Coca-Cola jau kopš 1928. gada ir oficiālais Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) atbalstītājs.

Kampaņas ietvaros izveidoti arī vairāki emocionāli pievilcīgi GIF attēli, ar kuriem viegli dalīties sociālajos tīklos.

Kampaņas ietvaros radītos rullīšus, vizuālos materiālus un citus meklējiet mājas lapā: www.coca-colacompany.com.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!