Aizvadītajā nedēļas nogalē noslēdzās jau 22. Rīgas modes nedēļas sezona, kuras laikā Latvijas un ārzemju viesi ne tikai iepazinās ar jaunākajām pašmāju un ārvalstu dizaineru kolekcijām, bet arī izmantoja iespēju veldzēties Riga Fashion Week oficiālā saldējuma "Magnum" zonā, baudot tā dažādās garšas un izaicinot savu veiksmi īpašā loterijā.
"Magnum" pārstāvji atklāj, ka arī šogad Latvijas dāmas sagaida pārsteigumi, ko karaliskais saldējums piedāvās kopā ar Latvijas populārāko zīmolu "Amoralle". 

Šī sadarbība aizsākās jau pērn ar elegantu un izsmalcinātu kolekciju, zīmoliem "Amoralle" un "Magnum" piedāvājot mājas tērpus, kas nojauc daudzas līdz šim apģērbu lietošanā ierastas robežas. Savukārt šoreiz tā būs kolekcija pludmalei – atpūtai pie jūras, ezera vai baseina.

Jāpiebilst, ka Rīgas modes nedēļas laikā tās apmeklētāji varēja arī piedalīties loterijā par dāvanu karti tērpa iegādei no vasarā jaunās gaidāmās "Amoralle" kolekcijas "Magnum".

"Magnum" jau gadiem ilgi sadarbojas ar labākajiem un pazīstamākajiem zīmoliem un modes dizaineriem visā pasaulē – Karlu Lagerfeldu, Zaku Pozenu, Kristianu Siriano, Henriju Hollandu un zīmolu "Dolce & Gabbana". Turklāt zīmola saistība ar modi un labākajiem dizaineriem šajā jomā turpina attīstīties. Latvijā tā aizsākās pērn ar zīmolu "Amoralle", savukārt šogad noslēgta sadarbība arī Igaunijā ar vienu no kaimiņzemē populārākajām dizainerēm Tīnu Talumēsu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!