Foto: Qfer
Latvijā radītā mobilā lietotne "Qfer" ir piesaistījusi 100 000 lietotājus un turpina augt. Katru mēnesi vismaz 60000 cilvēku izmanto "Qfer", lai gardi un izdevīgi paēstu.

Arvien vairāk cilvēku izvēlas ieturēt maltīti ārpus mājām. 2015.gadā ASV iedzīvotāju izdevumi maltītei ārpus mājām pirmo reizi vēsturē pārsniedza izdevumus pārtikas produktu iegādei. Taču, lai saņemtu īpašu piedāvājumu, pircēji ir spiesti nēsāt līdzi kuponus, flaijerus un lojalitātes kartes, pierakstīties e-pasta vēstulēm vai arī turēt telefonā atsevišķas lietotnes katram restorānam. "Qfer" aizstāj šīs neērtības ar vienu pogu lietotāja telefonā, kas ļauj vienmēr ātri atrast un saņemt īpašos piedāvājumus.

"Qfer" mērķis ir apvienot vienkopus visu uzņēmumu īpašos piedāvājumus un ļaut cilvēkiem atrast jaunas vietas pilsētā dažu sekunžu laikā. Pakalpojums ir pieejams "Android" un iOS vidēs. Veicot tikai divus klikšķus, lietotājs var saņemt izvēlēto piedāvājumu no "Čili pica", "Hesburger", "Ghetto Burger", "Turkebab", "Can Can pica", "Wok To Walk" un vēl gandrīz 150 ēdināšanas iestādēm.


Līdz šim tikai dažas Latvijā radītās lietotnes ir sasniegušas 100 000 lietotāju skaitu, tostarp, maksājumu rīks "Mobilly" un "Swedbank" mobilā lietotne. "Qfer" ir pirmā mobilā īpašo piedāvājumu platforma Latvijā, kas sasniegusi sešciparu lietotāju skaitu. Dibinātāji ir optimistiski par sava pakalpojuma nākotni:

"Katru dienu tūkstoši rīdzinieku atrod īpašas maltītes ar "Qfer". Un šis ir tikai sākums. Mēs jau tagad attīstām lietotni Lietuvā, gatavojamies uzsākt darbību lielākos tirgos un uzlabot tehnoloģisko risinājumu," atklāj viens no uzņēmuma dibinātājiem Arturs Burņins.

"Qfer" lietotne kļuva publiski pieejama 2014. gada vasarā. Divu gadu laikā "Qfer" lietotāji ir ieturējuši gandrīz 610 000 maltīšu gandrīz 150 uzņēmumos un ietaupījuši kopā 1,2 miljonus eiro.

"Qfer" ļauj ēdināšanas uzņēmumiem ietaupīt uz kuponu printēšanas un izplatīšanas izdevumiem, kā arī dod iespēju reklamēt savus pakalpojumus internetā. Atšķirībā no papīra reklāmas uzņēmums saņem precīzu lietotāju statistiku un maksā tikai tad, kad lietotājs izmanto kādu no tā īpašajiem piedāvājumiem.

"Mēs turpinām attīstīt platformu uzņēmumiem, lai nākotnē piedāvātu daudzveidīgākus reklāmas risinājumus un plašākas tārgetēšanas iespējas. Mūsu mērķis ir būt par vienu no primārajiem rīkiem uzņēmuma komunikācijā ar klientu. Jau tagad piejama detalizēta statistika un atskaites, un tas ir tikai sākums," saka Arturs.

Pievienot savu uzņēmumu "Qfer" platformai ir vienkārši. Aizpildot 3 minūšu formu www.qfer.lv, informācija būs piejama potenciāliem klientiem dažu minūšu laikā. Turpat var arī lejupielādēt lietotni un apskatīt īpašos piedāvājumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!