Foto: Marks De Turks(Marc De Turck)
Kāpēc, lai apmaksātu reklāmu, nākas ekonomēt? Kāpēc konkurenti netaisnīgi pelna ar jūsu reklāmas palīdzību Kāpēc visi labumi tiek "lielajam trijniekam"? Arī jūs varat to noskaidrot!

Marks De Turks (Marc De Turck) piedāvā interesantu viedokli par likumpaklausīgu uzņēmēju neefektīvo reklāmas darbību radītajām problēmām.

МARKS DE TURKS (Beļģija)

  • Viņu pamatoti uzskata par ekspertu biznesa procesu sakārtošanā.
  • Marks ir nepārspēts lektors līderības, personāla motivācijas, pārdošanas un finanšu vadības jautājumos.
  • Kopš 1986. gada viņš apmāca menedžerus un vadītājus visā pasaulē.
  • Markam de Turkam ir MBA grāds vadības un finanšu jomā.

De Turks ir pārliecināts, ka jebkurā tirgus segmentā ir trīs galvenie spēlētāji. Tieši tos patērētāji min, ja kāds uzdod jautājumu par viņiem zināmiem zīmoliem. Tās ir acumirklīgas vienkāršo cilvēku atbildes. Piemēram, atcerieties trīs sieviešu rokassomiņu ražotājus. Jums tūlīt pat prātā ienāks trīs galveno zīmolu nosaukumi. Tieši viņi visu nosaka! Par nožēlu, jūs šajā nozares trijniekā neesat. Tā arī ir galvenā jūsu problēma!

Ko darīt šādā situācijā? Aplūkosim pāris piemērus.

Nr. 1

Uzņēmums ir tirgus līderis. Viņš nosaka standartus, kā visam būtu jānotiek.

Otrais un trešais lielākais

Uzņēmums tirgū atrodas otrajā vai trešajā pozīcijā. Viņš salīdzina sevi ar līderi. Te ir vieta darbības izaugsmei.

Jūs – ceturtajā vai piektajā pozīcijā

Ja atrodaties ceturtajā vai piektajā pozīcijā, tad jums sevi noteikti jāreklamē. Labāk lai reklāma ir, nekā tās nav vispār. Tomēr jāņem vērā sekojošais: jūs virzāt tirgū ne tikai sevi, bet arī citus spēlētājus.

Tiklīdz cilvēki uztvers jūsu reklāmu, viņi dosies pie pirmā vai otrā lielākā. Daļa klientu nonāks pie jums.

Atcerieties: priekšrocības ir tam, kurš cilvēku galvās ir pirmais. Ja jūs neesat pirmais, tad jums nāksies pozicionēties.

Interesanti fakti par Marks De Turks:

  • Eiropas parlamenta deputātu padomnieks,
  • Apmācījis vairāk nekā 15 000 uzņēmējus un top-menedžerus vairāk nekā 800 uzņēmumos pasaulē, t. sk., "Mazda", "Toyota", "Renault", "Daemon", "Hitachi", "Johnson & Johnson" u.c..

Vairāk par reklāmas instrumentiem no Hubbard Management System tehnoloģijas jūs varat uzzināt WISE Baltijas uzņēmēju klubā.

WISE Baltijas uzņēmēju klubs ikgadēji rīko konferenci, informāciju par to varat atrast mājas lapā.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!