75% no visiem zvaniem ir pieprasījumi pēc biznesa informācijas - iedzīvotāji vēlas noskaidrot Latvijā strādājošu uzņēmumu darba laiku, adresi vai citu informāciju.
Pirms 18 gadiem, 1996.gadā, Cēsīs atklāts Latvijā pirmais uzziņu centrs "118", tādēļ šis datums uzskatāms par zvanu centru dzimšanas brīdi Latvijā. Papildus uzziņām pa tālruni "1188" attīstījis arī iespēju atrast informāciju internetā - portāls "www.1188.lv" jau vairākus gadus esot Latvijas apmeklētāko portālu septītniekā. Arī mobilie risinājumi - lapa "m.1188.lv" un "1188" lietotne "Android" un "iOs" mobilajām ierīcēm - ir guvuši lielu popularitāti.
"Lattelecom BPO" izpilddirektore Agnese Paegle skaidro, ka uzņēmuma lepnums esot plaši izmantotais Latvijas sabiedriskā transporta maršruta plānotājs, kas ir ērts lietošanā un sniedz iespēju, kā plānot maršrutu un iegādāties arī autobusu biļetes. Iecienīts esot arī jaunums - avio sadaļa, kur var izvēlēties ekonomiskāko biļešu piedāvājumu.
"Lattelecom" grupā ir seši uzņēmumi - "Lattelecom", "Lattelecom BPO" un tā meitasuzņēmums "BPO Baltic", "Citrus Solutions", "Lattelecom Technology" un "Baltijas Datoru akadēmija". "Lattelecom" pieder arī 23% "Latvijas Mobilā telefona" daļu.
"Lattelecom" dibināts 1992.gadā kā valsts uzņēmums "Lattelekom". 1994.gadā tas pārtapa par SIA "Lattelekom" un par uzņēmuma īpašnieku (49%) kļuva Dānijā reģistrētais "Tilts Communication", kas tobrīd piederēja Somijas "Sonera", britu "Cable&Wireless" un Latvijas valstij (51%). 1998.gadā "Sonera" iegādājās "Cable&Wireless" daļas, un 2002.gadā "Sonera" apvienojās ar zviedru "Telia", veidojot tagadējo "Lattelecom" 49% līdzīpašnieku "TeliaSonera".