Iepirkumu uzraudzības birojs pārbaudīs Rīgas domes konkursu par projekta "e-Rīga" mārketinga pakalpojumu sniegšanu, par kura norises godīgumu radušās aizdomas. Iepirkuma uzraudzības biroja Metodoloģijas departamenta direktora vietniece Dace Gaile sacīja, ka pārbaudi birojs nolēmis uzsākt pēc vairākām publikācijām presē.
Tagad Rīgas domei 15 dienu laikā birojam būs jāiesniedz ar konkursu saistītā dokumentācija - nolikums, protokoli un cita informācija, bet pēc tam biroja speciālisti izvērtēs, kāda bijusi konkursa norises gaita un vai tā ir atbildusi likumdošanas prasībām, pauda Gaile.

Masu medijos šaubas par minētā konkursa norisi radījis fakts, ka projekta "e-Rīga" mārketinga vajadzībām paredzētie līdzekļi lēšami ap divarpus miljoniem latu, kas ir ļoti liela summa šādam mērķim, kā arī tas, ka šāda apjoma konkursā piedalījusies tikai viena firma - CMS, kas arī kļuva par uzvarētāju.

Šogad CMS "e-Rīgas" popularizēšanai plānojusi iztērēt 101 tūkstoti latu, taču pagaidām vēl nav skaidrs, cik naudas šim mērķim tiks piešķirts, jo katru gadu kampaņas izmaksas paredzēts saskaņot ar pilsētas budžetu. Tādēļ pilsētas pārstāvji uzsver, ka mārketinga aktivitātes patiesībā var izmaksāt mazāk par divarpus miljoniem, kas esot maksimālā summa. Paredzamais projekta ilgums ir četri gadi.

"E-Rīga" projekts paredz jaunas Rīgas pašvaldības mājas lapas izveidi, elektronisko dokumentu aprites ieviešanu pašvaldībā, biznesa atbalsta projektus u.c.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!