Mobilo sakaru operatora "Tele2" sakaru tīklā tehniskās problēmas radušās šobrīd nepietiekamās tīkla ietilpības dēļ un šīs problēmas plānots novērst līdz 7.aprīlim, informēja "Tele2" mārketinga direktors Ilvars Metnieks. Par sagādātajām neērtībām "Tele2" pastāvīgā pieslēguma abonenti saņems bezmaksas abonēšanu aprīļa rēķinos, kuri klientiem tiks izsūtīti maijā.
Savukārt ikviens priekšapmaksas pakalpojuma "Zelta zivtiņas" lietotājs no 14.aprīļa saņems bezmaksas sarunas triju latu vērtībā. Tiem "Zelta zivtiņas" lietotājiem, kuriem sarunām būs atlicis mazāk par mēnesi, kompānija palielinās šo laiku līdz mēnesim.

Metnieks skaidroja, ka februārī un martā "Tele2" klientu skaita pieaugums būtiski pārsniedza prognozes, kā dēļ sakaru tīkla ietilpība nebija pietiekama. "Tele2" plāno, ka līdz 7.aprīlim mobilo sakaru tīkla ietilpība tiks palielināta.

Jau marta sākumā "Tele2" veica tīkla ietilpības palielināšanu par 20% un tika plānots, ka tā būs pietiekama līdz nākamai tīkla ietilpības palielināšanai 7.aprīlī, taču tīkla maksimālā piesātinātība tika sasniegta divu nedēļu laikā.

Līdz šim par traucējumu iemeslu tika uzskatītas tehniskas problēmas esošajā centrālē, kurai tika veikta kapacitātes palielināšana, tomēr centrālē tehniskie defekti netika konstatēti.

Kompānija tīkla ietilpības palielināšanai ir uzstādījusi jaunu sakaru centrāli, taču šobrīd tā darbojas testa režīmā, bet komercrežīmā tā reāli sāks darboties 7.aprīlī. Lai tā varētu sākt reālu darbību, vēl jāveic vairāki pārbaudes darbi, atzina Metnieks.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!