Viņš norādīja, ka biroja speciālisti negadījumā vietā darbu sāka jau vakar un būs izmeklēšana, taču īsti pat neesot, ko izmeklēt, jo katamarāna kapteinis neesot sapratis, ko dara, un klaji pārkāpis kuģošanas noteikumus.

Pēc Gaveikas teiktā, kapteinis ar 14 metrus augstu mastu kuģojis vietā, kura atļautā augstuma atzīme ir vien astoņi metri, turklāt attiecīgajā teritorijā ir izvietotas brīdinājuma zīmes par augstuma ierobežojumu. Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojs par šo situācija arī gatavos ziņojumu Satiksmes ministrijai.

Savukārt AS "Augstsprieguma tīkls" pārstāvis Andri Sproģis pastāstīja, ka augstsprieguma līnijas vadu augstums attiecīgajā vietā ir 12 metri. Viņš norādīja, ka, augstsprieguma līnijai nokrītot, tā uzreiz atslēdzas, pēc kā konstatēšanas svētdien "Augstsprieguma tīkls" sazinājās ar Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestu.

Notikuma vietā ieradās "Augstsprieguma tīkla" remonta brigādes, lai varētu atslēgt līniju un varētu veikt glābšanas darbus. Pēc cietušo nocelšanas no katamarāna un tā nogrimšanas masts joprojām palika, karājoties augstsprieguma līnijā. Mastu izdevās noņemt vēlāk.

Attiecīgā negadījuma rezultātā Bolderājā vakar dažas stundas nebija elektroapgādes. Taujāts, vai negadījumā nodarīta skāde augstsprieguma līnijai, Sproģis atbildēja, ka vadi nebija plīsuši.

Svētdien Rīgā, Hapaka grāvī, katamarāns ar mastu aizķēra augstsprieguma līniju un aizdegās. Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests izsaukumu uz notikuma vietu saņēma pulksten 16.35.

No peldlīdzekļa tika izglābti 12 cilvēki, kas nodoti mediķiem. Ugunsgrēks likvidēts pulksten 19.18. Katamarāns nogrima. Visi cietušie nogādāti slimnīcās.