E-veselības sistēma strādā lēni, no rīta ārsti nav spējuši izrakstīt elektroniskās receptes, un ātrākais receptes izrakstīšanas laiks poliklīnikā bija stunda, klāstīja poliklīnikas vadītāja. Pacienti bijuši neapmierināti, ka, pametot speciālistu un apmeklējot aptieku poliklīnikas pirmajā stāvā, e-recepte vēl nav bijusi pieejama.

"Apmeklētāji neapmierināti, ārsti neapmierināti," stāstīja Arnīte, situāciju pielīdzinot haosam, jo veidojušās pacientu rindas, savukārt sistēmas lietotāji nemitīgi lūguši vienīgā poliklīnikas informācijas tehnoloģiju speciālista palīdzību.

Poliklīnikai sazinoties ar e-veselības sistēmas atbalsta dienestu, skaidrots, ka problēmas radušās, jo iepriekš sistēmas darbība neesot testēta tik liela apjoma pieprasījumiem, kā tas bijis šodien.

Arī SIA "Olaines veselības centrs" izpilddirektore Darja Cvetkova stāstīja, ka sistēma strādā lēni, kāds ārsts nevarējis piekļūt arī īsceļu funkcijai. Taču kādam pacientam nepieciešamo e-recepti medicīnas iestādē izdevies izrakstīt.

Jau vēstīts, ka līdzīgas problēmas novērotas arī Ventspils poliklīnikā.

Speciālistu un pacientu vidū sistēmas darbības traucējumi radījuši apmulsumu un nesaprašanos, taču poliklīnikas administrācijā pauda cerību, ka tuvākajā laikā sistēmas darbības traucējumus izdosies novērst.

Jau ziņots, ka no 1.janvāra Latvijā tiek sākta obligāta valsts e-veselības sistēmas lietošana, kas paredz, ka turpmāk darbnespējas lapu un valsts kompensējamo zāļu recepšu aprite būs tikai elektroniska.