Foto: Shutterstock
Latvijas Universitātes (LU) Sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas studiju nodaļa otrdien rīko diskusiju "Pievienotā vērtība reklāmas un korporatīvās komunikācijas jomā – kas jāprot šīs jomas labākajiem?".

Tiek uzsvērts, ka reklāmas un korporatīvās komunikācijas (arī sabiedrisko attiecību) nozarē darba netrūkst – uzņēmumi novērtē to devumu savā ikdienā, aģentūras skatās pēc jaunām nišām, kurās paplašināt savu darbību, piedāvājot gan integrētus, gan šauri specializētus risinājumus. Tomēr arī izaicinājumu šai jomai netrūkst, un viens no tiem - jaudīgi un ilgtermiņā lojāli darbinieki.

Kādus darbiniekus tad vēlas redzēt industrija un cik lielā mērā augstskolas sagatavo tos atbilstoši darba devēju vajadzībām? Un kādām zināšanām, prasmēm un īpašībām būs jāpiemīt cilvēkiem, kuri, strādājot šajā jomā, varēs dot vislielāko pievienoto vērtību biznesam un sabiedrības attīstībai?

Par šiem un citiem jautājumiem diskutēs "LEAD. Korporatīvā komunikācija" valdes priekšsēdētāja Inga Latkovska, reklāmas aģentūras "Abnormal" līdzdibinātājs un radošais vizionārs Raimonds Platacis, "Maxima Latvija" korporatīvo attiecību vadītājs Ivars Svilāns, reklāmas aģentūras "DDB Latvia" jaunākā radošā direktore Liene Bērziņa.

Diskusiju vadīs portāla "Delfi" galvenais redaktors Ingus Bērziņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!