Foto: LETA
Latvijas Televīzijas (LTV) Ziņu dienesta vadītājs Mareks Gailītis ceturtdien iesniedzis atlūgumu, apliecināja LTV vadītājs Edgars Kots.

Viņš pavēstīja, ka Gailītis plāno pāriet uz sabiedrisko attiecību jomu.

"Vērojot notikumus darba tirgū, var secināt, ka ekonomika Latvijā pieaug, jo sabiedriskās attiecības spēj pārpirkt labus žurnālistus. Darba tirgus ir vienīgais iemesls. Jā, Gailītis ir aizgājis uz sabiedriskajām attiecībām, es nespēju konkurēt ar piedāvājumu," atzina Kots.

Gailīša pēdējā darbadiena būs 24.oktobris, un līdz šai dienai LTV vadītājs atradīs jauno Ziņu dienesta vadītāju. Pagaidām nevienam piedāvājums neesot izteikts, apgalvoja Kots.

Tuvāko nedēļu laikā Kots plāno sasaukt preses konferenci, lai LTV vadītāju varētu nepastarpināti iztaujāt par aktualitātēm televīzijā.

Pats Gailītis portālam "Delfi" pastāstīja, ka lēmums pieņemts jau ilgāku laiku iepriekš un tā esot tikai "nejauša sakritība", ka tas kļūst zināms neilgu laiku pēc Ilzes Naglas un Kārļa Streipa aiziešanas no LTV. Lēmums esot saistīts tikai ar finanšu jautājumiem, apgalvo Gailītis.

"Pirmkārt, es neredzu, ka LTV ar tai šobrīd piešķirto finansējumu var attīstīties Otrs ir personīgo finanšu jautājums," atzina Gailītis, norādot, ka LTV darba tirgū nevar konkurēt. Gailītis arī apgalvoja, ka lēmums nekādā veidā neesot saistīts ar LTV vadības politiku, jo "ģenerāldirektors [Kots] ļoti centās, lai es paliktu".

LTV Ziņu dienesta vadītājs arī pagaidām atteicās atklāt, kura būs viņa nākamā darbavieta, jo "man vēl ir līgums ar LTV, un nākamo mēnesi mums vēl ļoti čakli jāstrādā". Viņš atzina, ka "principā vieta sarunāta jau ir," taču to viņš atklāšot tikai vēlāk.

Savukārt LTV izplatītajā paziņojumā Gailītis klāsta: "Savu turpmāko karjeru saistīšu ar komunikāciju nozari, kuras loma uzņēmējdarbībā vai labas pārvaldības valsts un pašvaldību uzņēmumos Latvijā līdz galam vēl nav novērtēta, tomēr aizvien vairāk vadītāji saprot, ka straujas informācijas tehnoloģiju attīstības laikā "runāt" ar saviem klientiem, darbiniekiem, akcionāriem, potenciālajiem klientiem paliek aizvien sarežģītāk – informācijas kanālu skaits ir milzīgi pieaudzis, turklāt informācijas apjoms arī pieaug."

"Diemžēl var novērot tendenci, ka sabiedrība aizvien mazāk velta laiku lasīšanai, lai uzzinātu par aktualitātēm, daudz labprātāk cilvēki informāciju uztver video vai grafiskā veidā ar īsiem kodolīgiem ziņojumiem. Lai komunikācija būtu veiksmīga, kvalificētu speciālistu loma tikai pieaugs," lēmumu mainīt darbu skaidro Gailītis.

Gailītis nestrādās kādā valsts iestādē, pie kādas amatpersonas vai konkrēta uzņēmuma sabiedrisko attiecību nodaļā, bet gan pāries uz kādu sabiedrisko attiecību firmu, liecina neoficiāla informācija.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!