Rebeka Koha, svarcelsana
Foto: facebook.com/rebeka.koha

Portāls "Delfi" atvainojas premjeram Mārim Kučinskim (ZZS), svarcēlājai Rebekai Kohai un turkmēņu tautai par neprecīzi publicēto ziņu, kurā tika vēstīts par Kohas panākumiem pasaules čempionātā.

"Delfi" pārpublicēja aģentūras LETA ziņu, kurā par sacensību norises vietu tika nosaukta Tadžikistāna, nevis Turkmenistāna. Tādējādi "Delfi" nenodrošināja pietiekamu redakcionālo uzraudzību, lai šādu kļūdu novērstu.

Ar sākotnējo "Delfi" ziņu iepazinās arī premjers Māris Kučinskis, kurš pēc ziņas izlasīšanas savā tvitera ierakstā apsveica Kohu ar panākumiem Tadžikistānā. Šāds premjera solis izraisīja plašas diskusijas par to, kā viņš pārbauda vai nepārbauda faktus. Tāpat soctīklotāji rakstīja, ka arī Latvijā cilvēki bieži sūrojas, ka mūsu valsti jauc ar Lietuvu, tāpēc īpaši nepatīkami, ka paši šādi kļūdāmies, tostarp pat valsts premjers.

Tāpēc arī atvainojamies premjeram par sagādātajiem nepatīkamajiem brīžiem, ko sagādāja "Delfi" publicētā neprecīzā ziņa.

Atvainojamies arī sportistei Kohai, ar kuras panākumiem ļoti lepojamies, un visiem "Delfi" lasītājiem turkmēņiem, kā arī cilvēkiem, kuriem šī valsts ir īpaša.

Sharing Options

Source

www.DELFI.lv

Tags

Māris Kučinskis Rebeka Koha
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form

Komentāri
Komentēšana atļauta tikai reģistrētiem lietotājiem!
Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem
Lasīt komentārus Lasīt komentārus