Foto: LETA

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (S) un vicemērs Andris Ameriks (GKR) sākuši vērienīgu reklāmas kampaņu televīzijā un radio, taču neatklāj, cik tā izmaksājusi, otrdien vēsta laikraksts "Latvijas Avīze".

Ušakovs un Ameriks savu kampaņu sākuši ļoti laicīgi, tādēļ šo reklāmu izdevumi priekšvēlēšanu tēriņos nebūs jāieskaita. Saskaņā ar likumu priekšvēlēšanu aģitācijas periods ir laika posms no 120. dienas pirms vēlēšanām līdz vēlēšanu dienai. Priekšvēlēšanu aģitācijas periods sāksies 4. februārī.

Ušakovs uz laikraksta nosūtītajiem jautājumiem par kampaņu neatbildēja. Savukārt Ameriks skaidroja, ka tiek ievēroti visi priekšvēlēšanu aģitāciju regulējošie likumi. "Šāda rīcība nav nekas unikāls – arī pirms četriem gadiem mēs jau janvārī sākām informēt rīdziniekus par mūsu piedāvājumu un kopīgo sarakstu. Tā ir daļa no mūsu priekšvēlēšanu taktikas," "Latvijas Avīzei" skaidroja Ušakova vietnieks.

Viņš noraidīja pieņēmumu, ka šādi partijas cenšas izvairīties no priekšvēlēšanu tēriņu ierobežojumiem. Uz jautājumu, cik izmaksājusi kampaņa pirms priekšvēlēšanu aģitācijas perioda, Ameriks nav atbildējis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!