Ventspils domes deputāta amata kandidāta Ģirta Valda Kristovska pārstāvētajā trīs politisko partiju – "Vienotība", "Nacionālā Apvienība", "Latvijas Reģionu apvienība" – apvienības programmā uzsvars likts uz uzņēmējiem, taču saraksta līderis nespēj precīzi formulēt, ar ko šis politiskais spēks atšķirsies no pašreiz Ventspils domi vadošā. To diskusijā "Delfi TV ar Jāni Domburu" secināja zīmolvedības speciālists Zigurds Zaķis, organizācijas "Iespējamā misija" vadītājs Kārlis Andersons un "Delfi" žurnālists Filips Lastovskis.

''Šis zīmols šodien, manuprāt, nespēja formulēt skaidri savu atšķirīgo piedāvājumu," vērtēja Zaķis.

"Kristovska zīmola ietilpst vēl vairāki zīmoli. Šajā gadījumā partiju zīmoli – šajā gadījumā viņš un viņa komanda tur apvieno vairāku partiju zīmolus," klāstīja Zaķis.

Eksperti uzsvēra, ka Kristovskis daudz runā par uzņēmējiem un viņu interesēm, aizmirstot iedzīvotājus. "Labā ziņa, ka valsts līmeņi politiķi iet iekšā reģionos,'' pauda Zaķis, ''varbūt, ka pats galvenais, ko es nesadzirdēju – tā bija vairāk diskusija par divu uzņēmumu grupu cīņu par ietekmi, nevis par pašpārvaldi."

Arī Lastovskis bija pārliecināts, ka Kristovskis daudz aktīvāk sprieda par uzņēmējiem un ostu, piemirstot ventspilniekus: "Iespaids rodas, ka ir liels, liels uzsvars uz uzņēmējdarbību, bet mazs uz iedzīvotājiem."

Savukārt Andersons papildināja, ka vēlējies intervijā, ko dzirdēt par izglītību Ventspilī, taču šis temats netika apspriests. "Tas, kas šobrīd notiek Ventspilī izglītības jomā, ir viens no labajiem piemēriem," pauda Andersons.

Reaģējot uz Kristovska apgalvojumu, ka viņa oponents Aivars Lembergs ir blēdis, Lastovskis viņu nodēvēja par populistu: "Šajā gadījumā Kristovskis ir tīrākais populists."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!