"Nav Salatēva, bet ir atlaides!" ir reklāmas sauklis, kas pēdējās nedēļas rotā visu Maskavu.
Satriektie bērnu vecāki uzreiz izteica savas bažas, ka konkrētā reklāma varētu būt psiholoģiski traumatiska bērniem Maskava, sociālajos tīklos.
Vairāki iedzīvotāji nosūtījuši sūdzības uz Krievijas Federālo konkurences dienestu, kas uzrauga reklāmu atbilstību tiesību aktiem.
Portāls norāda, ka šī nav pirmā reize, kad Federālais konkurences dienests izskata sūdzības par to, ka reklāmas vēsta, ka Salatēvs neeksistē.
2007. gadā mazumtirdzniecības ķēdes "Eto" reklāmu rotāja sauklis: "Salatēvs neeksistē." Dienests secināja, ka reklāmas sniegtā informācija varētu būt "šokējoša" maziem bērniem. Dienests ieteica reklāmdevējiem neveidot un televīzijas kanāliem nepārraidīt šādas reklāmas.