Foto: Shutterstock

Dufs Vatsons un viņa divi bērni jau bija iekārtojušies lidmašīnā, lai dotos no Denveras uz Mineapolisu, kad viņiem lika lidmašīnu pamest, jo aviokompānijas "Southwest Airlines" pārstāve nebija apmierināta ar ziņu, ko sociālajā tīklā "Twitter" bija ierakstījis Vatsons, vēsta portāls CBS.

Sociālajā tīklā Vatsons sūdzējās par lidsabiedrības servisu, jo pirms iekāpšanas lidmašīnā "Southwest Airlines" pārstāvei un Vatsonam bija radušās nesaskaņas.

"Es biju apbēdināts, jutos ļoti neērti un pazemots," saka Vatsons.

Vatsons ir "A" kategorijas pasažieris, kas nozīmē, ka viņam, kāpjot lidmašīnā, ir priekšroka. Taču lidsabiedrības pārstāve nevēlējās ielaist Vatsona bērnus lidmašīnā kopā ar viņu, tāpēc ģimenei vajadzēja gaidīt, lai iekāptu vēlāk.

"Kāpjot iekšā, es teicu: "Ļoti jauks veids kā izturēties pret "A" kategorijas pasažieri. Es par to ietvītošu," atceras Vatsons.

To viņš, protams, uzreiz arī izdarīja, sociālajā medijā visiem darot zināmu, ka sastapies ar rupju uzņēmuma pārstāvi.

Drīz pēc tam, kad ģimene bija iekārtojusies lidmašīnā, viņiem lūdza to pamest. Lidsabiedrības pārstāve norādīja Vatsonam, ka pēc 'tvīta' jūtās apdraudēta un viņa zvanīs policijai.

Visemocionālāk to uzņēma pasažiera sešus un deviņus gadus vecie bērni, abi sākuši raudāt un uztraukušies, ka tēvu ieliks cietumā.

Vatsonam lika izdzēst 'tvītu', ko viņš arī izdarīja.

"Jūs nedrīkstat iekāpt, kamēr neesat izdzēsis ierakstu," teikusi lidsabiedrības pārstāve.

Aviokompānija "Southwest Airlines" jau ir atvainojusies Vatsona ģimenei un uzdāvinājusi atlaižu kuponus, taču Vatsons norāda, ka vairs nekad ar šo lidsabiedrību nelidos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!