"Esmu gandarīts, ka sadarbība ar Jēkabpili ir vainagojusies ar panākumiem un ir parakstīta vienošanās par jauna tilta būvniecību. Vienošanās būs kā darba dokuments, kura mērķis ir sekmēt jaunā tilta izbūvi. Ir būtiski apzināties, ka šis tilts ir nepieciešams ne tikai jēkabpiliešiem, bet arī visam reģionam kopumā," sacīja A.Matīss, piebilzdams, ka pašreizējais tilts pār Daugavu, kas būvēts 1961.gadā, nenodrošina mūsdienu standartiem nepieciešamo satiksmes drošību un komfortablu pārvietošanos apkārtnes iedzīvotājiem.

Ministrija apņēmusies veikt tās pienākumus savas komepetences ietvaros, proti, plānot nepieciešamo finansējumu Eiropas Savienības fondu projekta īstenošanai aktivitātē pilsētu savienošanai ar TEN-T (Eiropas Transporta tīkls) autoceļu tīklu, ieskaitot projektu ietvaros nepieciešamo zemju atsavināšanas izmaksu iekļaušanu projektu attiecināmajās izmaksās.

Savukārt Jēkabpils pašvaldība nodrošinās nepieciešamo teritoriālo plānošanas dokumentu izstrādi, visu Tilta izbūvei nepieciešamo zemju iegādi, kā arī to nodošanu valsts īpašumā SM personā.
Jauno tiltu pār Daugavu plānots izbūvēt Bebru ielas galā ar tilta pieeju pieslēgumu Neretas ielai kreisajā krastā un Rīgas ielai un Daugavpils ielai labajā krastā.

Darba vizītes laikā tika pārrunāti arī jautājumi saistībā ar autoceļu infrastruktūru, kā arī ministrs uzklausīja Jēkabpils pilsētas domes pārstāvju ziņojumu par ceļu un tiltu stāvokli. Savukārt A.Matīss informēja par ieceri ziemā ietaupītos ceļu uzturēšanai paredzētos līdzekļus novirzīt vietējo ceļu stāvokļa uzlabošanai.

Tāpat satiksmes ministrs atklāja, ka Jēkabpilī nākotnē varētu izbūvēt tā saucamo iekšzemes jeb sauso ostu. Šis koncepts paredz izveidot vietu, kur no valsts reģioniem tiktu vesta koksne un šķelda, pārkrauta vilcienos un vesta uz Latvijas ostām.