Kā sacīja Savickis, lai to pierādītu, būtu jāveic izmeklēšana, bet viņam negriboties ar tādām lietām nodarboties. Vienīgais, ko varot secināt, ka ar Brandavu saistītā kompānija transporta pakalpojumu konkursā veicot avantūristiskus gājienus. Līgumus, kurus slēdzot Brandavs, un autobusi, ar kādiem tiekot vesti pasažieri, ne visai labi izskatoties. Kā secina Savickis, "ar mazām naudām un administratīviem sakariem grib lielā tirgū tikt".

Kā ziņots, Autotransporta direkcija ir izsludinājusi konkursu par tiesību piešķiršanu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai ar autobusiem reģionālā starppilsētu nozīmes tīkla daļā "Centrs-1", kuru veido trīs daļas, un tajā ir iekļauti 28 dažādi maršruti Latvijas vidienē virzienos no Rīgas uz Bausku, Ogri un Jūrmalu. Paredzams, ka konkursa uzvarētāji pārvadājumus sāks 2015.gada 1.februārī un pārvadājumu līgumi tiks slēgti līdz 2020.gada 31.decembrim.

Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijā (LPPA) norādīja, ka konkursā par pasažieru pārvadājumu pakalpojumu sniegšanu Jūrmalas, Bauskas un Ogres virzienos viens no zemākās cenas piedāvātājiem ir SIA "Sabiedriskais autobuss", kuras vārds jau vairākkārt izskanējis publiskajā telpā saistībā ar "nekvalitatīva pakalpojuma nodrošināšanu, iekšējas uzņēmuma kontroles trūkumu un nespēju ierobežot biļešu neizsniegšanu".

"Sabiedriskais autobuss" līdz šim apkalpoja Bauskas virzienu, un tieši par šo maršrutu iesniegtas daudzas sūdzības. Tāpat kompānija piedalījusies pretrunīgi vērtētajā 25 miljonus latu (35,57 miljonu eiro) vērtajā iepirkumā par paaugstināta servisa pārvadājumu nodrošināšanu Rīgas pilsētas mikroautobusu maršrutos. Šajā iepirkumā uzvarēja pilnsabiedrība "Rīgas mikroautobusu satiksme", kurā apvienojušies dalībnieki SIA "B-Bus", tai pilnībā piederošā SIA "Sabiedriskais autobuss", SIA "Vidlatauto", kā arī "B-Bus" vadītājam Vitālijam Komaram pilnībā piederošā SIA "FPK". Uzvarējusī pilnsabiedrība ir saistīta ar "Rīgas satiksmei" daļēji piederošās e-talona ieviesējfirmas "Rīgas karte" valdes locekli, partijas "Gods kalpot Rīgai" biedru, "Rīgas satiksmes" Elektronisko norēķinu un projektu daļas vadītāju Aleksandru Brandavu, norāda asociācija.

Jau rakstīts, ka sestdien, 8.novembrī, sākās šoferu streiks, prasot atalgojuma palielināšanu. Streikam tika pieteikti 22 šoferi, bet visi tajā nepiedalījās. Savukārt šorīt aptuveni 100 piketētāji bija sapulcējušies pie "Nordekas" galvenās ēkas Pārdaugavā.

Pēc arodbiedrības LABA teiktā, streiks būs beztermiņa - turpināsies tik ilgi, kamēr vadība izpildīs arodbiedrības prasību paaugstināt minimālās darba algas stundas tarifa likmi vismaz par 25%.

Neskatoties uz to, ka streiks rit trešo dienu, starppilsētu pasažieru pārvadājumu uzņēmums "Nordeka" visus reisus Latvijā nodrošina.