Ļaudis man bieži jautā – kas ir indigo? Kaut arī tas ir parasts jautājums un interese ir dabīga, šis jautājums parāda, cik maz mēs patiesībā saprotam par indigo cilvēkiem. Patiesībā tā runā un domā indigo! Viņi ņem pašsaprotamas tēzes un parok dziļāk, nevis cenšas definēt, reducēt vai kategorizēt tajā, kas jau zināms. Indigo izmanto zināmas idejas, bet pārvērš tās jaunos nosacījumos, atbrīvo no iepriekšējās izpratnes un uzskatu važām. Tātad – jautājums ir ne tik daudz "kas ir indigo?", bet – "kā tu vari būt indigo?". Šīs atšķirības izprašana palīdzēs turpināt šo tēmu.

Patiesība ir tāda, ka neviens nepiedzimst par indigo, drīzāk mēs ikviens piedzimstam ar potenciālu iemiesot indigo perspektīvu. Diemžēl vairumam no mums šis iedīglis tiek aši vien izravēts ar autoritāšu un smadzeņu iestādīšanas "palīdzību". Mūs veido, lai mēs kļūtu par institucionalizētiem indivīdiem, pesimistiem, kas balstās uz autoritātēm, pieņem jau akceptēto un baidās no tā, kas tāds nav.

Indigo iesaukums...

Runā, ka uz šo planētu ievērojamā skaitā nāk jauni cilvēki. Daži uzskata, ka indigo nāk, lai glābtu šo planētu – lai attīrītu to visās nozīmēs. Katrā ziņā mēs nezinām, kas ir viņu esības patiesais impulss, taču mēs zinām, ka ar šiem indivīdiem noiek kaut kas visai nozīmīgs, un ka to vajadzētu atzīt...

Visas sistēmas, ko mēs pazīstam kā cīņas mākslas, patiesībā ir anti-cīņas mākslas. Tās bija sistēmas, ko lietoja feodālu un citu apspiedēju institūciju jūgā dzīvojošie zemnieki, lai aizsargātos pret imperiālo agresiju. Tāpēc cīņas mākslas tik bieži ir slepenas un tāpēc tik daudzu šo cīņu ieroču izcelsme rodama lauksaimniecības rīkos un piederumos: cik vien tālu rakstiskas liecības sniedzas, valdoņi un viņiem padevīgās armijas vienmēr vērsušās pret zemniekiem un brīvības cīnītājiem. Un, kaut gan cīņas mākslu izcelsme tiek piedēvēta karavīru videi, tās ir perfektā filosofiskā opozīcijā kara būšanai. Cīņas mākslas, tāpat kā daudzas jo daudzas jogas un meditācijas prakses, māca attīstīt sevi un individuālo apziņu, neba tikai kalpošanu kādam kopumam.

Nebūtu pareizi, ja es mācītu, kā tev sevi pilnveidot. Tas būtu kā klāstīt, kā tev interpretēt Dievu, – tā vienkārši nav mana darīšana.

Toties es varu pastāstīt, ka indigo ļaudis, lai ietekmētu savu pasauli, izmanto komunikāciju, nevis fermas inventāru. Caur retoriku, slengu vai kā citādi viņi uzrunā apziņu, iedziļinoties lieto savus vārdus (un darbus), lai parādītu mums, kas ir, atklājot gauži atšķirīgu perspektīvu uz status quo. Kā daudzos gadījumos būt par indigo nenozīmē tik daudz to, ko tu dari, bet kā tu to dari, kāds tu esi, – tavu apziņas stāvokli.

11:11 – zvans, kas skan priekš indigo

Vai tu bieži redzi skaitļus 11:11? Numeroloģijā 1111 reprezentē visu lietu vienotību, ka mēs visi esam tā pati vibrācija, kaut arī šķietam atdalīti un taustāmi. Tas nozīmē arī skaitli 4. Pašos pamatos skaitlis 4 ir simboliska pabeigtība, četri elementi, kas kopā rada vienu, visa esošā kopumu, dualitātes un polaritātes krustošanos.

Kad redzam 11:11, mūs aicina pievērst uzmanību šai saiknei – izkāpt no status quo stāvokļa, pacelties augstāk par jau zināmo, radīt jaunus, bezprecedenta nosacījumus, kļūt par indigo.

Dabā šo simbolismu ilustrē četru gadalaiku cikls – pavasaris, vasara, rudens un ziema –, kas veidojas no ciklu ritējuma starp mūsu orbītas diviem saulstāvjiem un saulgriežiem. Mēs esam arī četri dabas elementi: gaiss, uguns, ūdens un zeme. Četri atspoguļojas arī mūsu četros aspektos – mentālajā, fiziskajā, garīgajā un emocionālajā.

Līdzīgi daoistu tradīcija norāda uz esības un treniņa četrām fāzēm jeb pašattīstību – pirmā ir cīņas mākslinieka (vai anti-cīņas mākslinieka) fāze, otrā – dziednieka, trešā – skolotāja un tad – priestera fāze.

Četrinieka simbolika pārstāvēta arī četrās aritmētikas formās: saskaitīšanā, atņemšanā, reizināšanā un dalīšanā.

Gluži kā sezonas un aritmētikas formas ir četras, domāšana un problēmrisināšana arī ietver četras dimensijas: tēzi (vai tā ir?), antitēzi (vai tā nav?), sintēzi (vai abi ir patiesi?) un nullējumu (vai nekas no tā nav patiess?). Tādējādi mums ir četri ceļi ikvienā situācijā. Tie ir jau pazīstamie koeficienti – tēze (vai man jādara tas?), antitēze (vai man jādara šis?) un to sintēze (vai man jādara abi?). Un te ir ceturtais ceļš – nullējums (varbūt man nav jādara ne viens, ne otrs?) – bezgalīga potenciāla ceļš pa neizpētītu teritoriju – indigo valstību.

11:11 simbolizē 4 un iespēju iemiesot savu augstāko aspektu, mūsu dabiskās funkcijas augstāko aspektu. Tas simbolizē potenciālu un jaudīgas izredzes mieram un perspektīvai. Tas pārstāv iespēju laikā kļūt par mūsu izcili funkcionējošo "es". Ikvienam no mums ikvienā mirklī ir iespēja būt īstenam cīnītājam, dziedniekam, skolotājam vai priesterim, vienā vai citā līmenī. Ikvienam no mums ir iespēja izaugt mierā, sapratnē un līdzjūtībā, kā bodhisatvam vai indigo, un izmainīt novecojušo uzskatu savažoto pasauli.

Par spīti mūsu spējām vai mācībām, par spīti tam, kurš vai kas mūs ierobežo, mums vienmēr ir iespēja tiekties uz dzīvi augstākā līmenī, uz pilnības un vienotības mierpilno potenciālu. Gluži tāpat, kā ir neskaitāmi attīstības līmeņi cīnītājam, dziedniekam, skolotājam un priesterim, mums pieejamas arī neskaitāmas izvēles – nezināmās ceturtās iespējas bezgalīgais potenciāls –, un caur 11:11 simbolismu mēs esam aicināti veikt savas izvēles un pieskaņot savu enerģiju tām miermīlīgajām, spēcīgajām būtnēm, kas mēs patiesībā esam, un mierpilnajai nākotnei, ko mēs radām.

11:11 ir atgādinājums. 11:11 atgādina mums dualitātes un polaritātes dabu (ko reprezentē 4) un mūsu garīgās funkcionēšanas augstākos līmeņus. 11:11 atgādina mums atgriezties pie mūsu vismiermīlīgākā un jaudīgākā potenciāla – iemiesot indigo iespējas. Un tas atgādina, ka mums ir iespēja radīt mieru, vienotību un pilnību, izrauties no status quo un pārtapt par kaut ko jaunu, negaidītu un skaistu.

Nobeigumā atstāšu tevi ar četriem budisma bodhisatvas solījumiem, kas daiļrunīgi apraksta indigo prāta stāvokli.

  • Saprātīgu būtņu ir bez skaita, es solos saudzēt tās visas.
  • Vēlmes ir neiznīdējamas, es solos tām pielikt punktu.
  • Dharmas* ir bezgalīgas, es solos apgūt tās.
  • Budas Ceļš ir neizejams, es solos pievārēt to.

* Dharma – dzīves mācība budismā.

Avots: "Wake Up World"