Šis dziedzeris – epifīze – atrodas starp abām puslodēm un ir atbildīgs par, piemēram, serotonīna un malatonīna ražošanu. Taču ne velti tam piešķirts arī trešās acs nosaukums! Atklāts, ka šajā dziedzerī atrodas tādi paši fotoreceptori kā abās mūsu "parastajās" acīs. Saules gaisma, ko redzam, stimulē epifīzi ražot serotonīnu (kas rada pacilātu sajūtu), savukārt tumsa liek ražot melatonīnu, kas mūs "noliek uz čuču".

Daba ierīkojusi tā, ka čiekurveida dziedzeris nav pasargāts pret asinsritē esošajiem toksīniem (sintētiskā fluorīda, sintētiskā kalcija u.c.), kas novājina trešās acs spēju uztvert fotonus no Saules, Mēness un zvaigžņu gaismas.

Tomēr vispirms jāsaprot, ka ir atšķirība starp sintētisko un dabīgo fluorīdu un kalciju: no augu valsts uzņemtās vielas ir veselīgi un nepieciešami minerāli. Savukārt par krāna ūdenim un zobupastām pievienoto diskusijas paceļas ik pa brīdim.

Lai nu kā, pirms čiekurveida dziedzera aktivēšanas nepieciešams to attīrīt no indīgām vielām. Pamēģini kādu laiku dzert avota vai akas ūdeni vai uzlikt ūdensvadam labu filtru. Tīri zobus ar sodu vai oglīti. Nelieto mākslīgās pārtikas piedevas un sintētiskos vitamīnus. Ir atšķirība?

Labi, tad lūkosim, ko vēl varam darīt.

Kas kopīgs Mozum, Budam, Jēzum un Sokrātam? Pareizā atbilde – viņi visi praktizēja gavēšanu. Tiešām – badošanās ir viens no vispārbaudītākajiem ceļiem, kā uzlabot mentālo skaidrību un atjaunot smadzenes, ķermeni un dvēseli!

Gremošanas sistēma cauru dienu tiek bombardēta ar ēdienu, un rezultātā notiek cīņa par "vecās" barības izvadīšanu un "jaunās" sagremošanu. Nemitīgā gremošana nedod laika atpūtai un kārtīgai detoksifikācijai. Gavēnis organismam noņem milzu slodzi un atbrīvo lērumu enerģijas, kā rezultātā tiek stimulēta jaunu smadzeņu šūnu un neironu augšanu. Un arī vibrācijas paaugstinās.

Badošanās gaitā organismam nav iespēju uzņemt neko, kas nav būtisks tā pilnvērtīgai funkcionēšanai, piemēram, baktērijas, vīrusus, ķimikālijas, smagos metālus, pesticīdus, fluora savienojumus un citus toksīnus. Ja neesi radis gavēt, vari "debijai" izvēlēties dilstoša Mēness fāzi (tieši pašlaik tāda ir) un sākt ar vienas ēdienreizes izlaišanu dienā. Tālāk var ieviest sulu kūri vai avota ūdens "diētu". Ja tev ir veselības problēmas, tad gan vispirms aprunājies ar savu ārstu.