Nīderlandes zinātnieki to atklājuši, liekot studentiem skatīties uz dažādu ēdienu attēliem datoru ekrānos. Atsevišķos gadījumos ēdienu attēli tika novietoti tālāk, bet citos – šķietami tuvāk.
Rezultātā studenti krietni lielāku vēlmi pēc našķēšanās un jebkādas maltītes ieturēšanas uzrādīja gadījumos, kad ēdienu fotogrāfijas bija novietotas tuvāk un šķita sasniedzamākas.
Tāpat vēlmi pēc ēdiena un našķēšanās pastiprināja tie produkti, kas bija attēloti jau gatavā veidā, novietoti uz šķīvjiem un "pa ķērienam", informē pētnieki.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit