Foto: Publicitātes foto
Latvijas panākumiem bagātā autosportiste Karlīne Štāla kļuvusi par "Rexona" aktīva dzīvesveida akcijas "UZDRĪKSTIES:VAIRĀK!" galveno vēstnesi ar mērķi motivēt sabiedrību pievērsties aktīvam dzīvesveidam un pārkāpt pāri iedomātajām robežām, informē akcijas organizatori.

"Pēdējā laikā sabiedrībā daudz tiek runāts par mūsdienu cilvēka pasīvo dzīvesveidu. Bet vai tā patiešām ir? Varbūt mēs tomēr krietni pārspīlējam šo problēmu? Aktīvs dzīvesveids vienmēr ticis asociēts ar kādām skaidri redzamām sportiskām aktivitātēm – fitnesa zāles apmeklējumu vai cita veida sporta nodarbībām. T

omēr aktīvs dzīvesveids sevī ietver arī kustību ikdienā – vai mēs lielāko daļu laika pavadām, sēžot birojā pie datora vai mašīnā vai tomēr ikdienā mērojot salīdzinoši lielus attālumus kājām," norāda SIA "Unilever Baltic LLC" "Rexona" zīmola attīstības vadītāja Evita Meiere.

Ar mērķi uzzināt, kurā Baltijas valstī cilvēki ikdienā ir aktīvāki, kuriem ir svarīgi vienmēr būt formā un justies svaigiem, "Rexona" visā Baltijā rīko akciju "UZDRĪKSTIES:VAIRĀK" .

"Darīt, noticēt saviem spēkiem un uzdrīkstēties vairāk! Akcijas ietvaros mēs ne vien vēlamies pārliecināties par to, cik tad īsti aktīvs ir Latvijas iedzīvotājs, bet arī aicināt cilvēkus novērtēt sevi objektīvi un pārkāpt pāri iedomātajām barjerām, kas, iespējams, iepriekš nav ļāvušas sevi pilnvērtīgi realizēt. 

Viens no veidiem kā veicināt savu attīstību, ir sākt nodarboties ar sportu, piekopt veselīgu dzīvesveidu un atmest kaitīgos ieradumus. Pirmkārt, šādi uzlabosies ne vien ārējais izskats, bet arī pašsajūta, un cilvēks kļūs par sevi pārliecinātāks. Turklāt panākumi vienā jomā iedrošinās cilvēku spert soli uz priekšu un uzdrīkstēties arī citus savus sapņus pārvērst realitātē," stāsta akcijas galvenā vēstnese Karlīne Štāla.

Akcijas ietvaros cilvēki no visas Latvijas tiek aicināti iesūtīt savus pieteikumus, lai kļūtu par vienu no deviņiem izvēlētajiem kampaņas dalībniekiem. Arī Lietuvā un Igaunijā tiks izraudzīti pa deviņiem eksperimenta dalībniekiem. Visiem izvēlētajiem cilvēkiem divas nedēļas būs jānēsā speciālas aproces, kas mērīs cilvēka ikdienas aktivitāti, miega ilgumu un uztura kvalitāti. 

Akcijas beigās eksperimenta laikā iegūtos rezultātus vērtēs sporta un dzīvesstila eksperti. Pieteikties konkursam iespējams, sākot no 24. marta līdz 6. aprīlim mājas lapā www.rexonadomore.com.

"Mēs ceram, ka "Rexona" piesaistīs cilvēku uzmanību tam, kas ir visnozīmīgākais pilnvērtīgai dzīvei – būt aktīvam. Un ar šo mēs domājam, ne tikai sportisku dzīvesveidu, bet arī pavisam vienkāršas ikdienišķas aktivitātes – pastaigas, spēles ar bērniem, iepirkšanās, dažādas izklaides, utt. Šādi ne vien motivēsim paši sevi, bet arī kļūsim par paraugu tai sabiedrībās daļai, kas ar sportu un fiziskām aktivitātēm vēl arvien ir uz "Jūs", " uzsvēra Evita Meiere.

Rexona kampaņa "UZDRĪKSTIES:VAIRĀK" vienlaicīgi tiek organizēta visās trijās Baltijas valstīs un norisināsies no 24. marta līdz 23. jūnijam. Tās ietvaros paredzētas dažādas sociālās aktivitātes un aktīva un sportiska dzīvesveida veicināšanas akcijas, mudinot cilvēkus novērtēt savas spējas un uzdrīkstēties darīt vairāk.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!