Foto: Publicitātes foto
Saviesīgā atmosfērā Latvijas dabīgās kosmētikas pionieris - zīmols "MÁDARA" - šoruden laidis klajā jaunu zīmolu "MiLOMiLL". Jaunais zīmols pieteikts ar 10 krāsainu ziepju kolekciju, kas tapusi sadarbībā ar spilgto gleznotāju Kristīni Luīzi Avotiņu.

Zīmola "MiLOMiLL" ziepju kolekcija ir atgriešanās pie klasiskām ziepēm, šodien piešķirot tām izcilu kvalitāti - bioloģiskas izejvielas, dabisku aromātu un izsmalcinātu ziepju gabaliņa formu, saka jauno produktu radītāji.

Kolekcijā ietilpst 10 īpašas parfimētas ziepes rokām un ķermenim. Tās ražotas ar aukstās presēšanas tehnoloģiju no 100% bioloģiski sertificētām augu eļļām un sertificētiem 100% dabiskiem parfīmiem, ražotas "MADARA Cosmetics" ražotnē.

Katrs produkts veidots kā mirkļa ceļojums, kas ved uz Dienvidu dārziem, tropiskām naktīm vai mītiskiem Ziemeļu mežiem. Šo vēstījumu palīdz nodot iepakojuma dizains, kas tapis no mākslinieces Kristīnes Luīzes Avotiņas dzīvespriecīgo gleznu motīviem.

""MiLOMiLL" nosaukums veidots no vārda "mill" (no angļu valodas tulkojot - maltuve, dzirnavas),kas tradicionāli apzīmē ziepju industriālās ražošanas iekārtu, kurā ziepju masa tiek malta vairākas reizes, lai iegūtu viendabīgu masu, sajaucot to ar dabīgajām krāsvielām un smaržām. MiLO ir tāds emocionāli mīļš pielikums - dažam asociējas ar slāvisko "мыло" (no krievu valodas- ziepes), citam ar mīļumu, maigumu - tām sajūtām, kas rodas, ziepēm rūpējoties par mūsu ādu. Šoreiz nosaukums ir apzināti izvēlēts internacionāls, pretēji latviskajai "MÁDARA", jo viegli izrunājams un atmiņā paliekošs," skaidro zīmola vadītāja Zane Tamane.

Uzņēmuma valdes priekšsēdētāja un "MiLOMiLL" produktu autore Lotte Tisenkopfa-Iltnere skaidro: "MiLOMiLL un tā pirmo kolekciju neiekļaujam zem zīmola MÁDARA, jo atšķirībā no tehnoloģiski un funkcionāli sarežģīta produkta - kosmētikas, ziepes ir produkts, kas papildus tehnoloģiskajām prasībām ļauj būt emocionālam - "iet ārpus rāmjiem" ar dizainu, krāsu, smaržu. Nākotnē šo zīmolu noteikti papildinās vēl citas kolekcijas, kur būs vērojamas visdažādāko dizainu, krāsu, smaržu, tekstūru un formu saspēle. Galvenais priekšnoteikums - viss cilvēka skaistuma un labsajūtas jaunatklāsmei."

Jaunās ziepju kolekcijas iepakojuma dizains ir kā miniatūras mākslinieces Kristīnes Luīzes Avotiņas glezniņas, kas iespējams līdz ar pašu kolekciju papildus iepriecinās ikvienu mākslinieces
darbu cienītāju.

Pati māksliniece par savu rokrakstu un sadarbību atklāj: "Dabas un cilvēku savstarpējās attiecības - tā vienmēr ir bijusi tēma manā glezniecībā. Daba mani iedvesmo  glezniecībai un ar krāsu uz audekla es vēlos parādīt, ka, piemēram, jūtas ir tikpat krāšņas kā tikko atplaucis zieds. MiLOMiLL ziepju kolekcija no ražotāja puses ir rūpīgi izstrādāta, lai iedarbotos uz vairākām cilvēka maņām - no sākuma ieraugi, tad sajūti smaržu un pēc tam pieskārienu uz ādas. Priecājos, ka tas pirmais solis tika atrasts manos darbos. Tas vien nozīmē, ka idejas mums visiem ir kaut kur gaisā un mums ir bijis lemts satikties, lai taptu MiLOMiLL".

Ziepju kolekcija tirdzniecībā pieejama no novembra.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!