Foto: Publicitātes foto
17. aprīlī t/p Alfa darbu atsāk Seppälä veikals. Pēc renovācijas veikals ver durvis jaunai modes mīlētāju paaudzei. Tas kļuvis jaunāks, drosmīgāks un modernāks.

"Jauno veikalu esam veidojošu jaunai modes mīļotāju paaudzei. To iedvesmo pilsētas džungļi, kur paiet mūsu straujā ikdiena. Pilsētā savijas dažādu tautu kultūras elementi un rodas jauna urbanizēta modes vide. Mēs to dēvējam par urbanizēto šiku" - tā par jauno veikala konceptu Seppälä mārketinga vadītāja Baltijā Karīna Žīgure.

Mēs esam pārliecināti, ka stils ir attieksme. Izvēle. Ikvienas sievietes izvēle. Katra sieviete ir unikāla un no Seppälä tās visas sagaida plašu iespēju izvēlēties, no ikdienišķiem apģērbiem līdz ultra moderniem.

Seppälä apģērbu dizains ir sabiedriski aktīvām sievietēm, kas riskē un eksperimentē. Sievietes, kas izstaro sievišķību, tajā pat laikā drosmīgi pauž savu personību ar modes preču izvēli. Atjaunotais veikals ir mājas jaunām Seppälä kolekcijām.

Pie koncepta izstrādes ir piedalījušies uzņēmuma darbinieki no veikala dizaina, mārketinga un citām nodaļām. "Esam to radījuši paši, līdz smalkākai detaļai! Esam priecīgi un lepni realizēt jauno konceptu pirmajiem. T/p Alfa ir pirmā vieta Baltijā, kur pircējiem piedāvājam izbaudīt jauno iepirkšanās vidi!" - tā komentē Seppälä reģionālā vadītāja Latvijā Jolanta Opaļeva.

Seppälä ir starptautisks modes preču veikalu tīkls sievietēm, vīriešiem un bērniem. Seppälä apģērbu kolekcijas veido uzņēmuma dizaineru komanda. Seppälä tīklā ir 220 veikalu Somijā, Krievijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Seppälä ir viens no Stockmann mazumtirdzniecības grupas uzņēmumiem. Seppälä ievēro starptautiski atzītus vides un sociālās atbildības standartus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!