Foto: Reuters/Scanpix

Sporta preču ražotāji "adidas" pēc 2016./2017. gada sezonas pārtrauks sponsoru sadarbību ar Nacionālo Basketbola asociāciju (NBA), pirmdien paziņojusi kompānija.

Pasaulē otrais lielākais sporta preču ražotājs par oficiālo NBA basketbola formu un apģērbu piegādātāju kļuva 2006. gadā, stājoties "Reebok" vietā. Līgums tika parakstīts uz 11 gadiem par 400 miljoniem dolāru, bet tagad ir kļuvis zināms, ka sadarbība pēc šā termiņa beigām netiks turpināta, jo līgums neesot izrādījies "tik ienesīgs", kā cerēts.

"Mums neizdevās piesaistīt tos basketbola patērētājus, ko izvēlējāmies par mūsu mērķauditoriju," izdevumam "Business Journal" izteicies "adidas" basketbola nodaļas ģenerālmenedžeris Kriss Gransio. "Galu galā nolēmām mainīt savu ieguldījumu stratēģiju un vairāk investēt spēlētājos, kas atrodas laukumā."

Turpmāk kompānija vairāk pievērsīsies jaunu produktu izstrādei, cerot līdz 2020.gadam divkāršot to NBA spēlētāju skaitu, kas izvēlas "adidas", kā arī ieguldīt augstskolu un koledžu sportā. Nupat "adidas" noslēdza līgumu ar Arizonas valsts universitāti un Maiami universitāti, ziņo "Sports Illustrated".

"adidas" spēlētāji NBA šobrīd ir Deriks Rouzs, Dvaits Hovards, Damjans Lilards, Džefs Tīgs un Tims Dankans.

Par tiesībām kļūt par nākamajiem NBA partneriem sacentīsies, visticamāk, "Nike" un "Under Armor". "Nike" ir oficiālie Amerikas Futbola līgas formu piegādātāji.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!