Mēdiju izpētes firma “Myers Group” jaunākajā pētījumā secināja, ka daudzi lietotāji “America Online Inc.” (AOL) pakalpojumus vērtē augstāk par daudzu pazīstamu televīzijas kanālu pārraidēm.
Mēdiju lietotājiem lūdza sarindot 70 medijus pēc astoņiem parametriem, piemēram, visbiežāk skatītie kanāli, atšķirības no citiem tīkliem; sev vispiemērotākais u. c.

Pirmajā desmitniekā ierindojās “Discovery Channel”, “Weather Channel”, “Learning Channel”, PBS, “History Channel”, ESPN, AOL, “Fox-TV”, “TVGuide Channel” un NBC.

Pētījums apstiprināja, ka patērētāji ir novērtējuši Interneta programmas. AOL izkonkurēja CNN un “Fox-TV”, kā arī ABC, NBC un CBS.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!