Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā Hokeja līgā (NHL) pieņemts lēmums tomēr neizvietot uz spēlētāju formām komandas sponsoru reklāmas, vēsta vietējie mediji.

Eksperti uzskata, ka šādu reklāmu atļaušana atnestu NHL papildus 120 miljonus dolāru gadā.

"[NHL komisārs] Gerijs Betmens un komandu īpašnieki grib šo naudu, taču viņi nevēlas būt pirmie, kas uzdrošinās spert šādu soli Ziemeļamerikā," portālam TSN izteicās situācijai tuvu stāvoša persona. "Viņi gaidīs, kamēr to pieņems Nacionālā Basketbola asociācija (NBA) vai beisbolā, lai būtu otro vai trešie."

Līgas pārstāvji ir atteikušies no komentāriem šajā jautājumā, ziņo TSN.

Vienīgā reklāma bez kluba logo, kas atrodas uz NHL spēlētāju formastērpiem, ir sporta preču ražotāji "Reebok". Dažas komandas savu korporatīvo atbalstītāju reklāmas izvietojuši uz treniņa formām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!